Do druhých pretekov Homola štartoval až z ôsmeho miesta, no hneď v prvej zákrute sa dostal na štvrté miesto a postupne sa profesorskou jazdou prebojoval až do čela.
Do druhého preteku ETCC odštartovalo prvých osem jazdcov v opačnom poradí ako prišli do cieľa. Homola teda štartoval až z ôsmeho miesta, no hneď v prvej zákrute sa dostal na štvrté miesto a už v druhom kole sa mu podarilo prebojovať na tretiu pozíciu. Od tej chvíle sa súboj o prvenstvo odohrával medzi trojicou BMW, ktorú v tom momente viedol Grachev nasledovaný Fulínom a Homolom. Maťovi sa už v ďalšom kole podarilo dostať pred čecha Fulína. V piatom kole sa Homola krásnym manévrom dostal aj pred Gracheva. No, prvá trojica si ani potom nič nedarovala a Rusa Gracheva predbehol v tesnom súboji aj Fulín. Toto poradie vydržalo až do konca pretekov, hoci musel Homola ešte odolávať útokom súperov. Nakoniec sa mu po krásnom súboji podaril triumf aj v druhých pretekoch ETCC.
Poobede prišiel na rad najočakávanejší bod tohto víkendu na Slovakia Ringu. Ostré súboje však prerušil silný dážď.
Poobede prišiel na rad najočakávanejší bod víkendu na Slovakia Ringu, prvé preteky WTCC. Do nich štartovali z prvých troch pozícií Citroëny v poradí: López, Loeb a Muller, ktorého v druhom rade štartového roštu doplnil Maďar Norbert Michelisz na Honde Civic. Štart sa najlepšie podaril francúzskemu majstrovi Sebastianovi Loebovi. Ten sa dostal na prvú pozíciu. Dobre odštartoval aj Michelisz a chvíľu to vyzeralo, že sa v nájazde do prvej zákruty dostane aj pred Loeba. Nakoniec si ale pozíciu pred ním obhájil Argentínčan López a Michelisz sa dostal na tretie miesto. Naopak veľmi nevydarený štart predviedol minuloročný majster Yvan Muller. Po tom, čo vyštartoval o trošku skôr dostal trest, prejazd boxou uličkou, ktorý ho definitívne vyradil z bojov o špicu. Citroëny si postupne budovali náskok pred Micheliszom a súboje sa odohrávali skôr na ďalších pozíciách. Tak, ako sa stupňovala vzdialenosť medzi dvojicou Loeb-López a zvyškom štartového poľa, stupňoval sa aj dážď. Ten vyvrcholil v druhej polovici pretekov do príchodu safety car. To krúžilo po trati až kým riaditeľ pretekov rozhodol, že nie je bezpečné ďalej pokračovať v ostrých súbojoch a závod predčasne ukončil. Keďže dážď neutíchal, riaditeľ pretekov po dohode s tímami druhé preteky WTCC zrušil. To zrejme najviac mrzelo Tiaga Monteira, ktorý mal do nich odštartovať z pole position.
Zrušenie druhých pretekov spôsobilo najviac smútku Tiagovi Monteirovi, keďže mal štartovať s pole position. No, ako sa sám vyjadril, rozhodnutie chápe a rešpektuje.
Prečítajte si aj ako prebehla sobotná kvalifikácia.