Drsné kupé prichádza so samosvorným diferenciálom na zadnej náprave. Slabšia verzia má mechanický diferenciál, silnejšia elektronický, ktorý je údajne rýchlejší a spolupracuje lepšie so stabilizačným systémom.
C63 AMG má pod kapotou V8 4,0 Twin-turbo
Pod kapotu sa dostane 4,0 litrový twin-turbo V8 s výkonom 476 koní v štandardnej verzii. Verzia s označením C63S Coupe má výkon 510 koní. Obe verzie prenášajú výkon na vozovku cez 7-stupňovú automatickú prevodovku. Štandardná verzia má nastavený limiter na 250 km/h, verzia S až na 290 km/h. Mercedes-AMG C63 Coupe akceleruje na stovku za 3,8 sekundy, verzia S je o desatinu rýchlejšia.
Verzia AMG dostala oproti bežnému kupé drsnejší vzhľad
Verzia C63 S AMG prinesie výkon 510 koní, ktorý bude posielať cez elektronický diferenciál na zadnú nápravu
Samosvor na zadnej náprave
Drsné kupé prichádza so samosvorným diferenciálom na zadnej náprave. Slabšia verzia má mechanický diferenciál, silnejšia elektronický, ktorý je údajne rýchlejší a spolupracuje lepšie so stabilizačným systémom. K doplnkovej výbave bude patriť upravený výfuk s drsnejším zvukom. Záujemcovia môžu ďalej siahnuť po príplatkových športových sedadlách, ktoré vás budú držať v zákrute ešte lepšie ako originálne sedačky.
Možno sa to na prvý pohľad nezdá, ale AMG verzia zdieľa s bežným Céčkovým kupé len pár dielov, ako je strecha, dvere a veko kufra. Kapota je napríklad nižšia a dlhšia. Samozrejmosťou je tiež agresívnejší bodykit a väčšie disky kolies. V zadnej časti nájdeme okrem prepracovaného nárazníku aj difúzor a spojler. C63 AMG vyzerá menej ako „S Coupe“ a viac ako superšport AMG GT.
Výstavnú premiéru zažije ostré Céčkové kupé na septembrovom autosalóne vo Frankfurte.
Zdroj: carscoops