Zima je pre väčšinu územia Slovenska definitívne preč. Silná ani extra dlhá nebola, práve naopak. Napriek tomu naše cesty sú a ešte nejaký čas budú posiate väčšími či menšími jamami spôsobenými mrazom, snehom, soľou a hlavne primárnou nekvalitou našich ciest. Každoročný tanec motoristu pomedzi jami sa začal a podľa skúseností neskončí skôr než koncom apríla.
Rozseknuté pneumatiky, poškodené disky, vymlátené čapy a rozladená geometria - to všetko sú prvky nekončiaceho a desaťročia opakovaného folklóru jazdenia autom na Slovensku po zime. Nasledovných 6 rád vám jazdu nezjednoduší, skôr naopak. No zásadne pomôžu udržať vaše auto počas tohto šialeného obdobia v lepšom stave a s menšími následkami. Vyrať nad výtlkmi a jamami na cestách možné nie je (jedine, žeby sme všetci používali vznášadlá), no vďaka týmto tipom môžete aspoň remizovať. :)
Trefne video, super rady.
Uznavam na Slovensku je to bieda (hlavne ta poznamka o zime).
Co mě víc štve je, že v okolních obcích se dělala kanalizace, výkopy se "opravily", jenže se ta cesta propadá a do děr (spíše prohlubní i 20 cm hlubokých) se lije asfalt, který se stejně zase po měsíci propadne. Kontrola geometrie co půl roku je na tomto úseku spíše povinností. Třicítka je obrovská rychlost a ten, kdo to tam nezná a vletí v padesátce jen dupe na brzdy.
"Vitajte na Slovensku"
Veta ktorú v poslednom čase aj ja používam dosť často.
A ľudia na vysokých miestach sa čudujú že (ale aj vďaka iným ehm podmienkam) na Slovensku jazdí také množstvo jazdeniek často aj 20 ročných. Predsa len servis nápravy je omnoho lacnejší n.p. na filcku ako na S-Klasse...
@Dobre123V jame je už neskoro, treba predňou! Inak je to veľká šupa :)