Astronomická suma je ťažko pochopiteľná, ak berieme do úvahy len technické parametre. Plochý šesťvalec uložený v strede posilňovaný dvojicou turbodúchadieľ produkuje iba 560 kW (750 koní) a 1000 Nm. To stačí k tomu, aby auto akcelerovalo na stovku za 2,8 sekúnd a dosiahlo topspeed 395 km/h. Čísla vôbec neznejú zle, ale za také prachy?

K vysvetleniu ceny, ktorá je pre ľudí z reálneho sveta totálne mimo, pomôže práve to, že hlavný trh bude asi arabský polostrov. Len tam totiž dokáže niekto tresnúť po stole dostatočne hrubým balíkom peňazí za auto, ktoré má v triede super áut navrch len tým, že interiér je vykladaný diamantmi, zlatom a platinou. Slovo diamanty bolo správne použité v množnom čísle, nie je to len ozdoba v podobe jedného kusu niekde v strede prístrojovky. Majiteľ auta tiež dostane hodinky Cyrus Klepcys, ktoré sú ohodnotené na 200,000 amerických dolárov. Celokarbónovú konštrukciu auta navrhli talianski dizajnéri, firma spolupracuje s dizajnérskou firmou Magna Steyr Torino a ten plochý šesť valec je tam preto, že práve s takými motormi má najviac skúseností úpravca RUF.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

Tak, a teraz je to pravdepodobne naposledy, čo ste o tomto superšporte počuli. V počte vyrobených siedmych kusov ho nikdy nikto na cestách neuvidí, žiadny novinár ho nebude riadiť a ak sa za tú sumu podarí predať všetkých sedem áut, tak to bude úspech. Lenže za tie prachy si môže človek postaviť auto na objednávku a nie kupovať niečo, čo mu ponúknu iní. Pretože za 4M si nechal James Glickenhaus prerobiť Ferrari Enzo na modernú podobu legendárnej P4/5.