Možno pre niekoho trochu mätúci úvod, ale Rapide naozaj vo výrobe končí a odteraz ho nahradí na všetkých trhoch Rapide S, ktorý okrem silnejšieho motoru dostal i pár kozmetických zmien v porovnaní s predchodcom. Do očí bijúca je predná maska, ktorá už nie je predelená na dve časti, ale rozdlávená papuľa rýchlej limuzíny je otvorená naplno. Vzadu pribudla decentná odtrhová lišta na veku kufra. Za príplatok môžete mať Carbon Exterior Pack s karbónovým spojlerom, zadným difúzorom a inou výplňou zadných svetiel. Príplatková výbava je ostatne i na fotografiách, takže netreba ju obšírne popisovať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov

A čo je to teda pod kapotou? Pôvodný 6,0-liter V12 ostáva, výkon však už nie je 350 kW (477 k), ale povyskočil na 410 kW (558 k), čo je prírastok 59-tich kilowattov. Krútiaci moment je vyšší o 20 Nm na súčasných 620 Nm. Na stovku teda Rapide S akceleruje v celom svojom luxuse za 4,9 s, o 0,3 sekúnd rýchlejšie než predchodca. Papier ale hovorí, že napriek väčšej sile je nižšia spotreba. 14,1 litra by normálne asi nikoho nepotešilo, ten kto ale na Rapide S má, nerieši. Emisie CO2 klesli z 355 g/km na 332 g/km. Cena zatiaľ známa nie je, ale predpokladá sa, že sa bude držať predchodcu, teda nejakých 178,500 Eur. Do predaja ide budúci mesiac.