Najvýraznejšou zmenou na exteriéri A7 sú nové svetlá vpredu aj vzadu. Tie predné sú štandardne vybavené LED technológiou. Na želanie môžete mať aj adaptívne LED svetlá, ktorým v Ingolstadte hovoria Audi Matrix LED. Samotná karoséria vyrobená z hliníka a vysoko pevnostnej ocele nezaznamenala veľké zmeny. Nový tvar však dostali nárazníky, nebadateľne je zmenená aj maska a nový je aj tvar koncoviek výfuku.
Pod kapotou faceliftovanej A7 nájdeme tak ako doteraz 5 alternatív. Dve benzínové a tri dieselové. Najväčšou zmenou prešiel práve vznetový 6-valec 3,0 TDI, ktorý je v troch výkonových verziách vlastne jediným naftovým motorom v A7. V najslabšej verzii s výkonom 160 kW (218 k) a pohonom prednej nápravy, podľa výrobcu spotrebuje iba 4,7 l nafty na 100 km. V najsilnejšej verzii s dvoma turbami má motor 3.0 TDI Bi turbo výkon 235 kW (320 k). Navyše je to jediná verzia, do ktorej Audi montuje 8-stupňový automat Tiptronic. Všetky ostatné motory budú štandardne dodávané so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou S-tronic. Tá nahradila aj doteraz montovanú prevodovku Multitronic s plynulou zmenou prevodového pomeru. Nedotknuté nezostali ani benzínové motory. Napríklad 8-valec 4,0 TFSI, montovaný do modelu S7, teraz dosahuje výkon 331 kW (450 k). V snahe o čo najnižšiu spotrebu využíva napríklad aj vypínanie valcov pri čiastočnom zaťažení COD (cylinder on demand).
Samozrejmosťou sú aj nové farebné kombinácie interiéru, či inovované systémy, ako adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go, i vylepšený systém pre videnie v noci. V predaji sa modernizovaná A7 Sportback objaví koncom leta. Jeho základná cena je v Nemecku stanovená na 51 300 Eur. Cena S7 začne na 82 300 eurách.
Zdroj: Tlačová správa