Rovnaké vylepšenia dostane aj verzia Convertible.
Bentley si pre typ Continental navyše pripravil 7 nových paketov, z ktorých sa každý bude odlišovať farbou.
Pod kapotou Continentalu GT Speed ostáva motor W12 s objemom šesť litrov, ktorý je nadopovaný dvojicou turbodúchadiel. Konštruktéri z tohto agregátu po novom vyťažili 460 kW (635 k) a 820 Nm. To znamená, že parametre narástli o 10 koní a 20 Nm. Krútiaci moment je dostupný už od 1700 otáčok.
Nárast výkonu teda nie je nijak dramatický. V reči maximálnej rýchlosti došlo k zvýšeniu z 330 km/h na 331 km/h. Bentley však svoju ponuku modelov opäť priniesol o niečo ďalej. Continental GT Speed pre rok 2014 bude najrýchlejším typom tejto značky v celej jej histórii. Okrem zvýšenia výkonu došlo k úpravám na podvozku. Výrobca znížil svetlú výšku a tlmiče sú tvrdšie.
Nárast výkonu teda nie je nijak dramatický. V reči maximálnej rýchlosti došlo k zvýšeniu z 330 km/h na 331 km/h. Bentley však svoju ponuku modelov opäť priniesol o niečo ďalej. Continental GT Speed pre rok 2014 bude najrýchlejším typom tejto značky v celej jej histórii. Okrem zvýšenia výkonu došlo k úpravám na podvozku. Výrobca znížil svetlú výšku a tlmiče sú tvrdšie.
Keďže Bentley je najmä o imidži, GT Speed si prinesie aj niekoľko dizajnových vylepšení. Opäť nejde o nič veľké. V ponuke pribudne niekoľko nových interiérových aj exteriérových farieb. Vo vnútri pribudne kontrastné prešívanie a v kufri nový koberec. Medzi luxusné prvky patria napríklad vyhrievané „nákrčníky“, vŕtané pedále z ľahkých zliatin a mnoho iného. Faceliftované kusy sa k zákazníkom dostanú v polovici tohto roka.
Druhou novinkou je Flying Spur, ktorý dostal menší motor.
Flying Spur to s V8 stihne z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy. V porovnaní s dvanásťvalcom si pohoršil o 0,6 sekundy.
Kým však jeden typ dostal viac koní, druhý o niekoľko prišiel. Do Švajčiarska prichádza typ Flying Spur V8. O pohon sa postará osemvalcový motor twin-turbo s objemom 4 litre. 373 kW (507 k) a 660 Nm prechádza na všetky kolesá prostredníctvom osemstupňovej automatickej prevodovky. Maximálka tohto modelu predstavuje 295 km/h.
Na tomto mieste je možno vhodné pripomenúť, že tento typ Bentley doteraz ponúkal s dvanásťvalcom. Myslím, že je jasné, že novinka dosiahne nižší výkon. Maximálka klesla napríklad o 27 km/h.
Nové Bentley však bude úspornejšie. Priemerná papierová spotreba klesla zo 14,7 na 10,7 l/100 km. Kde sme sa to dostali, keď už aj Bentley šetrí palivo?
Zdroj: carsuk.net
Prečítajte si aj: Urobte drahej radosť a kúpte jej kabelku Bentley!