Vraj pred letom už vývojári spoločne postavili prvý prototyp, ktorého základná konfigurácia znie sľubne - celkový výkon 800 k, motor uprostred, pohon 4x4. Podobne ako v prípade Toyoty GT86 a Subaru BRZ, každá značka si postaví svoj finálny produkt. Pre minimalizovanie nákladov sa má líšiť len v drobnostiach. Rám auta bude plne hliníkový priestorový rám, kokpit pre posádku má byť z plastov zosilnených uhlíkovými vláknami a predné kolesá nebude poháňať spaľovací motor, ale prídavné elektromotory. Spaľovací motor má poháňať zadné kolesá. To dáva dobré signály aj vyznávačom powerslidov a driftov, keďže predné kolesá nebudú pevne spojené s pohonom vzadu.
BMW supercars - roadstery BMW Z8 a BMW 507, BMW M1 a BMW 850CSi.
Pre nový projekt vyvíjajú dva motory. BMW chce pripraviť vlastný plnokrvný radový 6-valec Motorsport s prepĺňaním turbami a hybridnou technológiou od Toyoty. Verzia od Lexusu má dostať mimoriadne špeciálny motor 3,7 V8 z pretekárskeho špeciálu TS040 LeMans. Jeho výkon 520 k má byť pre životnosť a každodenné použitie znížený.
Doteraz jediný supercar Lexusu je zároveň aj jedným z najlepších áut, aké svet pozná. Lexus LFA.
Konštruktéri tvrdia, že systém by mohol mať spoločne aj vyše 1000 koní, no prísne emisné limity a životnosť motora ovplyvnia výkon smerom k realistickejším 800 koňom. BMW si vybralo za partnera Lexus hlavne preto, lebo inžinieri v Mníchove boli ohromení prácou a výsledkom na superaute Lexus LFA z roku 2010. Všetkých 500 kusov sa podarilo predať veľmi rýchlo, napriek cenovke vyše 350 000 € za kus. Keďže práve v tom čase udrela na svet veľká ekonomická kríza, Honda musela pre toto nešťastné obdobie stopnúť vývoj pripravovanej NSX V10 a Toyota okrem spoločného projektu so Subaru musela stopnúť viacero športových typov, ktoré pred 10 rokmi plánovali postaviť.
Odpovedalo 98 ľudí