Lamborghini Urus bude druhý býk, ktorý dokáže jazdiť mimo spevnenej komunikácie. Prvým bol LM 002.
Lamborghini chce vyrábať 3000 Urusov ročne. Továreň v Sant’Agata nie je dosť veľká a musia zvážiť možnosti. Do úvahy prichádza aj Bratislava, kde z linky schádzajú Audi Q7, VW Touareg a onedlho sa k nim pridá aj Porsche Cayenne.
Do úvahy prichádza fabrika Volkswagen v Bratislave. Audi Q7 a VW Touareg tu už montujú. Pre Porsche Cayenne pripravovali len karosériu, ale od roku 2016 budú stavať Porsche Cayenne kompletne v Bratislave. V prospech Bratislavy hovorí aj fakt, že továreň vlastní najväčší koncernový lis na oceľ a hliník.
Špekuluje sa, že Urus by mohol schádzať z výrobnej linky bratislavského Volkswagenu
Kritici hovoria, že tento krok nie je šťastný a Lamborghini by tým prišlo exkluzivitu. Taliani však môžu použiť rovnaký spôsob výroby, ako doteraz používalo Porsche. Karosériu by mohla postaviť bratislavská továreň a kompletizáciu Urusu by vykonali robotníci v Sant’Agata. Koniec koncov Lamborghini už raz podobný postup použilo. Ak sa pamätáte na offroad LM 002, tak Taliani si nechali karosériu a interiér vyrobiť v španielskej firme Irizar.
V hre je aj možnosť výroby karosérie v Bratislave a kompletizácie v Sant'Agata
Lamborghini oficiálne hovorí iba to, že vývoj Urusu pokračuje podľa plánu. Hovorca bratislavskej továrne Volkswagen povedal, že výroba Lamborghini v Bratislave je len špekulácia a nebudú to ďalej komentovať: „To sú zatiaľ len vízie, nie je to schválené. Hovoríme najskôr o rokoch 2016 – 2017.“ Pripomenul, že v minulosti sa hovorilo aj o výrobe SUV pre Bentley v Bratislave, no nakoniec to aj v tomto prípade budú len karosérie a auto skompletizujú v Crewe.