1) Cadillac ATS Combi? Nie. Pre prakticky mysliacich jedincov by sa náramne hodilo kombi. Všetky nemecké značky predávajú kombi verzie s podielom na celkových predajoch v desiatkách percent. V GM to musia veľmi dobre vedieť, no chápem, že tieto rozhodnutia stoja veľké peniaze a nemali by sa robiť hurá systémom. Viceprezident Robert Ferguson nedávno pre veľmi zvedavých kolegov z magazínu Automobile prezdradil nasledovné perličky. Pre ATS v USA s verziou kombi nepočítajú. Tento druh karosérie je najviac populárnu v Európe, na ostatných kontinentoch už menej, a preto jej vývoj nemá zmysel.
Cadillac ATS ako kombi existovať nebude
2) Cadillac ATS Coupé? Áno. Robert zároveň povedal, že ATS je skvelé auto, ktorý potrebuje ďalšie varianty a bude ich mať. Cadillac ATS má medzi novinármi v hodnoteniach úspech nie len doma, kde sa stal autom roka 2013, ale aj v Európe (vrátane TopSpeed.sk). Ferguson odporúča kuť železo kým je horúce. Podľa neho a jeho kolegov, na rozdiel od kombíka štýlové kupé a supervýkonné verzie ATS-V zmysel dávajú v celosvetovom meradle.
3) Cadillac ATS-V? Áno. Cadillac má s výrobou superostrých verzií V už niekoľkogeneráčné skúsenosti a dokonca aj pekné úspechy. Keďže s GM si za hlavného konkurenta a etalón zároveň vybrali práve BMW 3 E46, veľmi dobre vedia, že tomu modelu urobili skvelé meno nie len výkonné 6 valcové verzie, ale aj doposiaľ najúspešnejšia verzia M3. To znamená, že Cadillac ATS do Európy snáď už budúci rok príde aj so 6-valcom. Nebude to však 3,8 litrová verzia v USA s výkonom 320 k, ale verzia ATS-V s výkonom nad 400 k. Ak by to výkonom, či imidžom nebola celkom priama konkurencia pre Audi RS4, BMW M3, MB C63 AMG, Caddy podľa všetkého zakontruje cenou. Napriek tomu, že zatiaľ sa jedná o ticho potvrdené špekulácie, medzičasom sa pri počítačoch našlo viacero šikovných grafikov, ktorí svoju predstavu dali na LCD. Prinášame vám obrázky možných tvarov pripravovaného Cadillac ATS coupé a odmietnutého Cadillac ATS combi.
4) Cadillac ATS diesel? Áno. Už na slovenskej prezentácii zástupcovia značky v SR a ČR potvrdili, že k súčasnému zážihovému dvojlitru turbo ešte tento rok pribudne "nafťák". Rovnako ten bude od sesterskej značky Opel, konkrétne 2.0 CDTI BiTurbo z Insignia. Opel tento motor používa s veľmi slušnými parametrami 195 k a 400 Nm a už tieto čísla v kombinácii s pohonom zadných kolies (povedzme) prinesie veľmi zaujímavú alternatívu...
Podčiarknuté a zrátané, horeuvedené sú dobré správy, čo poviete?
zdroj: autoforum.cz