Ak dokáže Hennesey skrotiť krútiaci moment Exorcistu, môžeme sa tešiť na veľmi zaujímavé hodnoty!
Nedávno sme vám ukázali kladivo na Dodge Challenger SRT Demon. Vychádza z Camara, má 1000 koní a volá sa Hennessy Exorcist! V tomto videu je však „sériový“ Chevrolet Camaro ZL1. Sériová je v úvodzovkách preto, lebo už táto verzia ma 640 koní a aerodynamický balíček, ktorý dokáže v zatáčkach nemalé zázraky. Hennessey ho zobralo na nejakú veľmi dlhú rovinu, zrejme letisko. Najzaujímavejšia vec je, že po dosiahnutí 300 km/h Camaru zostávajú ešte dva rýchlostne prevody! Je totiž vybavené 10-stupňovým automatom. Podľa údajov Hennessey zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy, 200 km/h za 8 sekúnd a 300 km/h za skvelých 26,2! Exorcista by to mal zvládnuť ešte omnoho rýchlejšie a z nuly na 100 by to mal dať pod 3 sekundy!
Ak dokáže Hennesey skrotiť krútiaci moment Exorcistu, môžeme sa tešiť na veľmi zaujímavé hodnoty!
@autičkááárautickar: pri týchto "premotorovaných" zadokolkách treba mať aj rozum hlavne v hlave :) Podľa mojich skúseností s minulou gen. Camara s menej systémami,tak tam sa dalo krásne obiehať,len plyn sa musel pridávať postupne a nie hned podlaha...no to veľa ľudom nenapadne
@NoNameHeej kamarát kúpil? Kde v Ney Yorkeri vo výpredaji? Toto Chevrolet Camaro je model pre rok 2018 (ešte sa nezačalo vyrábať) kedže autor tu nespomenul, že nejde o ZL1 ale o ZL1 1/LE, čo je niečo úplne iné v porovnaní s klasickou ZL1kou. V Nemecku sú klasické ZL1 dovezené cca. 3-4 kusy. Kým sa ZL1 1/LE začne vyrábať a dovezie sa do Európy niekoľko málo kusov, tak bude začiatok roku 2018. Teda vieš vlastne aký model kúpil kamarát? Dalšia vec, ako stále vravím, v Amerike tie autá používajú aj ako daily drivers, ale ako tu bolo už spomenuté, na to treba rozum a citlivú nohu. Tu chlapci čo jazdia na manuálke celý život a pridávajú plyn do maximálnych otáčok lebo ich 1.2 HTP sa trápi, tak začnú mať reči. Toto auto má motor 6.2L V8 LT-4 Corvette engine so superchargerom, 650HP, 10 stupňový automat. Je to raketa, otáčky pri týchto autách musia ísť kontinuálne hore. Pomaly postupne. Tie autá jazdia na voľnobeh. Niesú to vysokootáčkové motory.
@zl1presne taketo takze asi rocnik 2015
http://images.autotrader.com/scaler/620/420/cms/images/cars/chevrolet/camaro/2015/cam...
premotorovane zadokolky su pouzitelne na zabavu, radost, adrenalin, zavody, vyblaznenie sa, uzivat si zivot. Prave preto sa vyrabaju. Nie do obchodu na rohliky.
Kto to nechape je mrtvola bez zivota.
Staci urobit dve - tri tisic km na tomto aute, naucit sa, ze sa pedal nema hned stlacit na podlahu, ako na Fabii, ale plynule pridavat a bude vam aj 600 HP malo.
@1122ano pre zabavu adrenalin atd tak jak pises ale po nedavnej navsteve Los Angeles som sa presvedcil ze pre americanov je to ozaj len daily car a vidis tam staru pani na 5.0 mustangu kabrio ako kupuje 15litrovu bandasku mlieka a 7kg arasidoveho masla a spokojne si bubloce tym 8 valcom po parkovisku :D
Pre mňa by stačil aj Chevrolet SS
415 HP
http://www.caranddriver.com/photo-gallery/2016-chevrolet-ss-quick-take-review-gallery...