Venom F5 dostal meno podľa najsilnejšieho stupňa tornáda vo Fujitovej stupnici. Tornádo kategórie F5 dosahuje rýchlosť vetra 419 – 512 km/h. Dakde uprostred toho rozmedzia by sa chceli pohybovať aj páni z Hennessey.
Nová karoséria by mala znížiť koeficient aerodynamického odporu pod 0,4.
Tentoraz, ale nechcú nechať nič na náhodu a ich cieľom je 466,7 km/h. Na to im však nebude stačiť iba pár koní navyše v súčasnom Venome GT a tak vzniká nový typ Venom F5. Ten dostal meno podľa najsilnejšieho stupňa tornáda vo Fujitovej stupnici. Tornádo kategórie F5 dosahuje rýchlosť vetra 419 – 512 km/h. Dakde uprostred toho rozmedzia by sa chceli pohybovať aj páni z Hennessey. Keďže sú zákony fyziky neúprosné, je jasné, že na dosiahnutie cieľa budú musieť zapracovať nielen na výkone, ale aj na aerodynamike. Navrhli preto novú karosériu, vyrobenú, samozrejme, z uhlíkových vlákien. Jej koeficient aerodynamického odporu by mal klesnúť pod 0,4. Pôvodný Venom GT pritom dosahoval hodnotu 0,44. Úpravy už prebiehajú aj na 7,0 litrovom twin-turbo V8. Dostal väčšie turbá, nový palivový systém a nový medzichladič stlačeného vzduchu. V Hennessey chcú jeho výkon vyhnať až cez 1 400 koňovú hranicu. Pohotovostnú hmotnosť chcú pri tom udržať pod 1 300 kg. Ak sa im to podarí, je zrejmé, že by Venom F5 mohol atakovať aj rekord v zrýchlení z 0 na 300 km patriaci Venomu GT. V zozname noviniek je aj jednospojková prevodovka s pádlami pod volantom, či stabilizačný systém spojený s GPS.
Hennessey chce vyhnať výkon Venomu F5 nad hranicu 1 400 koní.
Hotový Venom F5 plánuje firma predstaviť v roku 2015 a prvé kusy by mali doraziť k zákazníkom koncom roka 2016. Tentoraz Hennessey plánuje 30 kusovú sériu. Cena pritom určite presiahne 1,2 milióna dolárov (takmer 900 000 Eur), ktoré si pýtajú za súčasný Venom GT.
Zdroj: tlačová správa