Vzhľad vozu je vám povedomý. Aby sme boli presní, dostaneme sa k nemu trochu okľukou. Dizajn P4/5 Competizione je inšpirovaný staršou sestrou, modelom P4/5, ktorá vznikla na podvozku Ferrari Enzo (v jednom kuse v roku 2006). Nuž a P4/5 si berie krivky z pretekárskeho Ferrari P4 zo 70-tych rokov.
Ako darca orgánov tentoraz neslúži Enzo, ale kvôli kompaktnejším rozmerom si vybrali Ferrari F430 Stradale a F430 GT2. Prečo dva vozy? F430 Stradale najmä kvôli plánu neskôr tento závodný špeciál konvertovať na "road legal" cestné auto, tak ako P4/5. Okruhová verzia GT2 slúži na získanie pretekárskeho ústrojenstva ako pruženie, motor a prevodovku. Celý vývoj a stavba špeciálu je zverená pánovi Gianettimu a firme NTechnology pod vedením Paola Garellu, chlapíka, ktorý viedol tím Pininfariny, ktorý staval P4/5 pred štyrmi rokmi.
Konštrukcia je samozrejme modifikovaná pre rozmery P4/5 Competizione a na prvý pohľad sa zdá, že všetko na voze je originál a z F430 nič nepochádza. Ako vidieť z fotiek, celé auto je z karbónu a z oceli sú asi len trubky v kabíne vodiča. Nech je to ako chce, zatiaľ to vyzerá úžasne. Stavba napreduje a napriek tomu že do pretekov v júni je ešte veľa času, práce na aute je viac ako dosť. Je fajn že sú ľudia, ktorí svoje sny žijú a plnia si ich. Držme palce aby ho v preteku nerozbili..
Pre aktuálne info a news, nakliknite si ich na facebooku ako ich oficiálnom zdroji.
P.S. na 24 hodinovke sa ukáže podľa automobilky Porsche i ich najnovší
klenot 918 Spyder. Bude na čo pozerať..