Pri prezentácii novej Alfy Romeo Giulia toho automobilka veľa neprezradila. Vieme iba toľko, že najvýkonnejšia verzia QV dostane 2.9 l V6 s 2 turbami, 510 koní a stovku dá za 3.9 s. Okrem toho by hmotnosť nemala prekročiť 1.5 tony a má byť rozložená v pomere 50:50. Motor je pôvodom z Maserati a upravili ho vo Ferrari. A je to poznať! Pozrite video, kde dáva Giulia Quadrifoglio najavo zvukový potenciál. Zvuk by mohol spolu s pôsobivým dizajnom chytiť za srdce nejedného zákazníka. Už len dúfať, že Taliani to neprestrelia s cenou...
No ten zvuk sme si uz mohli vychutnat v uvadzacom traileri. Naozaj krasa. To graficke znazornenie zvuku by mohlo kludne predstavovat pokozku pri pocuvani.
Uz by vsak mohli predstavit aj ludovejsie verzie automobilu. To je akoby nam pri Audi A4 najprv nechavali na pokochanie len verziu RS4. Co nie je zle, ale tak uprimne .. QV sa tyka len velmi velmi uzkeho okruhu potencionalnych zakaznikov.
Vcera som mal zaujimavy telefonat z ceskej Alfy Romeo, pytali adresu plus dake udaje. Udajne by uz onedlho mali zacat rozposielat katalogy k novej Giulii QV, vratane pozvanok na predvadzacie jazdy. Som fakt zvedavy co z toho auta bude, lebo zatial chrlia len same superlativa na nas.