"Rozhodli sme sa nerobiť Giuliu Sportwagon. Skutočne ju potrebujeme, keď Stelvio jazdí tak dobre?" Alfredo Altavilla, šéf výroby.
Záujemcov o Giuliu Sportwagon má uspokojiť Stelvio
Správa prišla priamo z automobilky. Šéf výroby, Alfredo Altavilla, totiž povedal: "Rozhodli sme sa nerobiť Giuliu Sportwagon. Skutočne ju potrebujeme, keď Stelvio jazdí tak dobre? Asi nie. S našim naladením môže Stelvio zlákať všetkých ľudí, ktorí by sa inak zaujímali o Giuliu Sportwagon." Kombi strednej triedy, ktoré by mohlo konkurovať BMW 3 Touring, alebo Mercedesu C kombi, tak z plánov vytlačilo SUV. Niet sa čomu čudovať, veď dopyt po SUV stále rastie. Stelvio je navyše postavené na rovnakej platforme Giorgio ako Giulia. Alfa okrem toho prinesie aj pekne rýchlu verziu Stelvio Quadrifoglio s 2,9 litrovým twin turbo V6. Tá okrem výkonu 375 kW (510 k) a krútiaceho momentu 600 Nm ponúkne aj podvozok schopný zajazdiť na Nürburgring čas pod 8 minút (Giulia QV to zvládla za 7:32). A to aj napriek tomu, že Stelvio je od Giulie o trochu ťažšie. Svoju logiku toto rozhodnutie určite má. Automobilka ušetrí náklady a vyhne sa prípadnému neúspechu ďalšej karosárskej verzie. Skutočne by ale Giulia Sportwagon nemala šancu na úspech?
Odpovedalo 193 ľudí