Škodoradosť nadovšetko :-) najviac sa mi pačia tie filmy kde spravodajske služby vykonavaju činnosti a maju techniku ako z nejakeho roku 2318 a nakoniec vysvitne že ani len cestu si nezistia dopredu :-) de je cele video? :-)
@FrodoSamozrejme by sa nič nestalo keby bol v BMW.... A keby bol sedel vo Wartburgu, tak by sa určite nenapichol na stredovú koľajnicu zatvárania brány... Ha ha, Vieš akú váhu má BMW rady 7 ? A aký rázvor má? A celkovú dĺžku? A vieš, akú váhu na ten Cadillac? Asi 4 x väčšiu.
Teraz som si ešte viac krát pozrel video a mne sa to vidí ako porucha hydrauliky(alebo iného systému) regulácie podvozku. Všimnite si, kde ostali predné kolesá(akoby sa vtiahli do karosérie) a aj tá zvuková rana hovorí podľa mňa o poruche. Takže odvolávam predošlé, lebo zrejme to mali najazdené (je to súčasť toho preverovania). Takú školácku chybu by neurobili. Technická porucha by sa nemala stať a malo by byť na takomto aute zálohované všetko dôležité, čo aj je. Len teraz auto bolo "prichytené na holičkách", bolo schopné ďalšej premávky, len porucha nastala v najkritickejšom bode. A to sa nedá predvídať. To by to auto muselo byť 2x väčšie a 2x ťažšie, aby malo aj toto možnosť zvládnuť. Je podľa mňa náhoda, že sa porucha stala práve pri prejazde toho prahu. Nechcem si zastávať Američanov, ale iste viacerí poznáte z akých kruhov som vyšiel a je to môj profesionálny názor.:-)
@Lacospeed TSpodla mna tie kolesa su preto tak zaborene lebo vaha auta sa preniesla dopredu a opreli sa o ten kopček. Možno keby išiel o niečo pomalšie napr.ako ten na sedmici tak by to bol prešiel.A tá rana bola práve od toho zakrytovaného podvozka ked narazil na tu kovovu kolajničku.
Urcite chyba hydrauliky, pozrite sa z tohto uhla: http://www.youtube.com/watch?v=Pf2v9yvIH4I&NR=1
Ako viete že to auto má hydraulický podvozok? S toho detailnejšieho pohladu kamery to vyzerá ako keby to auto bolo na vzduchových vankúšoch ako je na kamióne a ako keby mu roztrhlo mech,pretože spod toho lavého kolesa sa zaprášilo ako keby spod blatníka vyfučal vzduch.
dver sú z 20cm ocele a okná sú z 15cm polykarbonátu,odolávajú aj zásahom 50kovej ráže. podvozok je z 12,7mm zliatinovej platne. má aj vlastnú zásobu kyslíku . limuzína váži 8t. má max rýchlost 80-100km h. ma tam aj dusík n20 ktorý mu zvýši výkon o 1000ps . spotreba sa odhaduje na 120-140l.limuzína vznikla na základe rozšíreného cadilacu dts. je tam hasiacy systém motora kabíny a nádrže. má tesnenia proti chemickému či biologickému útoku.aby ste mi verily hrúbku tých okien pustte si vydeo 35s a pozrite sa na sklá z vnútra. záver nie som rasista ale CIGáNI by mali problém šlohnút to a potom to dat do železo zberu.