Koncept je postavený s dvomi motorizáciami. Icona použili pre silnejšiu verziu, ktorú nazvali "street", motor V12 s výkonom 950 koní, ktorý posiela na zadné kolesá. Súčasťou prevodového ústrojenstva je i elektromotor, ktorý synchronizuje jednospojkovú automatickú prevodovku pre rýchlejšie a hladšie zmeny prevodových stupňov. Takáto koncepcia a výkon je dosť na to, aby popohnal Iconu na stovku za 2 sekundy. Takúto koncepciu a vlastne celé pohonné ústrojenstvo má na starosti konštruktér Claudio Lombardi, a jeho podpis na projekte je doslova značka kvality. Nikdy ste o ňom nepočuli? Tento pánko dohliadal v osemdesiatych rokoch na víťazstvá Lancie v rally a v deväťdesiatych pracoval s formulovým tímom Ferrari.
Druhá verzia s označením "racing" nemá, ako by ste čakali, viac výkonu. Ani väčší motor. Hrá sa tu skôr na obratnosť a hmotnosť. Pod kapotou je osadený 870-koňový motor V6 s prepĺňaním s dvomi elektromotormi. Spaľovací motor poháňa zadnú nápravu, zatiaľ čo elektrika má pod palcom pohon prednej nápravy. Tento pohon skúšali v rallyovom špeciáli Lancia 037 (ako jediné bojovalo v svojom čase so zadným náhonom proti prevahe štvorkoliek Audi a Peugeotu), a stovku dokázala pri testoch pokoriť za 2,9 sekúnd. Maximálna rýchlosť oboch verzií sa predpokladá na 350 km/h! Koncept jazdí na dvadsať, resp. dvadsať jedna-palcových diskoch obutých do pneumatík Pirelli P Zero. Brzdy sú samozrejme keramické, od Brembo.
Dizajn je z pera francúzskeho dizajnéra Samuela Chuffarta. Ten pracoval i pre Nissan, Jaguar a podieľal sa na koncepte Stile Bertone. Pracoval i na koncepte Icona Fuselage, ktorý predstavili na čínskom autosalóne pred dvomi rokmi. Ten si ale nepamätáte, nebola to príliš podarená vec, takže ostal bokom záujmu médií. Tento koncept vyzerá oveľa lepšie, a verím, že ak by bol záujem od niektorého veľmi bohatého zákazníka, Icona rada postaví produkčné auto.