Odkaz na historický D-Type je tu viac než očividný - hlavnou črtou je splývajúci ochranný oblúk od hlavy jazdca. Vďaka tomu nie je ani možné si ho pomýliť s niečím iným. Znížené čelné sklo je ďalším odkazom na päťdesiate roky a treťím signifikantným znakom je jednomiestny interiér. Na mieste sedadla spolujazdca nájde svoj "flek" akurát tak jazdcova prilba. Inak je interiér takmer identický s F-kom. Trochu netradičná modrá farba (D-Type pretekal v zelenej farbe) odkazuje na skoré špeciály Le Mans. Auto je posadené bližšie k zemi o 10mm a jazdí na 20-palcových pneumatikách obutých na diskoch v čiernom laku. Aerodynamické doplnky ako bočné prahy, spojlery či krídlo sú z karbónu. Ten si svoje miesto našiel i na niektorých detailoch v interiéri. Tak ako D-Type, i Project 7 je otvorený. Ak bude v Goodwoode pršať, je dosť možné, že jednokusový koncept diváci na trati neuvidia. Strecha je totiž kompletne odstránená práve kvôli retro vzhľadu a nepredpokladám, že Jaguar by chcel mať vo svojom prototype bazén. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Tak dobre, ako auto vyzerá, by malo i jazdiť. Pod kapotou je posilnený prepĺňaný osemvalec s objemom 5,0-litrov, prevzaný z XKR-S. Výkon? - 550 koní. Tým pádom má Project 7 o 54 koní vyšší výkon než bežný F-Type V8 S. Mal by s ním byť schopný dosiahnuť maximálku 300 km/h a atakovať stokilometrovú rýchlosť za 4,1 sekúnd. Jaguar s výrobou Projectu 7 nepočíta, no týmto konceptom by sa mohli inšpirovať ďalšie modely značky ako GT alebo R. Uvidíme...

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov