Predná a zadná časť sa pravdepodobne objaví na novom TT.
Na novom TT teda môžeme očakáva podobnú prednú a zadnú časť, ako máme možnosť vidieť na priložených obrázkoch. Zatiaľ nevieme do akej miery, no minimálne niektoré prvky budú zhodné. V oblasti interiéru by však malo dôjsť už len k minimálnym zmenám.
Audi Allroad Shooting Brake je dlhé 4200 mm, široké 1850 mm a vysoké 1410 mm. Rázvor náprav dosahuje hodnotu 2510 mm. Automobilka tuho pracovala na znižovaní hmotnosti. Na konštrukciu použila hliník a plast vystužený karbónovými vláknami (CFRP). Dokonca aj 19 palcové disky vznikli z CFRP. Koncept by teda mal vážiť čo najmenej. Smutnou správou je, že jeho hmotnosť sa zastavila na hodnote 1600 kg. Prečo? Kvôli označeniu e-tron.
Audi síce na prezentáciu dizajnovej budúcnosti športového TT zvolilo povedzme netradičny koncept, roadster sa nechystá zmeniť na SUV ani crossover.
Audi teda šetrilo každé kilo najmä preto, aby pohon mohlo zabezpečovať hybridné ústrojenstvo. Základ tvorí motor 2,0 TFSI s výkonom 195 kW (292 k) a s krútiacim momentom 380 Nm. Allroad Shooting Brake dostal ešte dva elektromotory. Jeden z nich s výkonom 40 kW (54 k) je umiestnený vpredu. Druhý, 85 kW (115 k), poháňa zadné kolesá. Spaľovací motor je spojený so šesťstupňovým automatom S-Tronic. Elektromotory čerpajú energiu z 8,8 kWh akumulátorov.
Celý komplikovaný systém dodáva výkon 300 kW (408 k) spolu s maximálnym krútiacim momentom 650 Nm. Zrýchlenie na 100 km/h prebehne za 4,6 sekundy a maximálka je elektronicky limitovaná na 250 km/h. Na jedno nabitie v elektrickom režime vraj dokáže prejsť až 50 km. Kombinovaná spotreba 1,9 l/100 km patrí do ríše snov.
Takže Audi Allroad Shooting Brake sa má po prvýkrát objaviť na autosalóne v Detroite. Podľa všetkého ide o hlavný predobraz nového TT, no nie je vylúčené, že ako inšpirácia poslúži aj iným typom.
Zdroj: autoblog.com
Prečítajte si aj: Audi potvrdilo výrobu Q1. Vznikne na rovnakej platforme ako Polo