Kart 1 Arena je už od samotného začiatku verná značke Sodikart a dnes disponuje prakticky už kompletným portfóliom. Motokáry pre jednoduchú zábavu, špeciálne motokáry určené pre pretekárske aktivity, ale aj detské motokáry, v ktorých sa pripravujú deti na budúcu motoršportovú kariéru. Roky intenzívnej práce v oblasti halových motokár neostali bez povšimnutia. Na minuloročnom finále SWS v Paríži nám bolo vyslovené oficiálne partnerské pozvanie do fabriky Sodikart.
Nechýbala ani návšteva vývojového oddelenia
Materský závod a centrála firmy Sodikart sa nachádzajú v meste Nantes - Coueron vo veľmi atraktívnej oblasti len par minúť od Atlantického oceánu. Po krátkom privítaní nasledovala viac ako zaujímavá prehliadka kompletnej firemnej štruktúry cez kreatívne oddelenie, techničke plánovanie až po samotnú produkciu. Vďaka automatizácii a robotom sa veľa pracovných procesov zjednodušilo, no dôležitá väčšina dielov je aj naďalej výsledkom ručnej práce. Motoršportová technika je ušľachtilá záležitosť. Nahliadnutie do priestorov oficiálneho továrenského pretekárskeho tímu poteší srdce každého pretekára. Nálada bola fantastická, pretože továrenský tím Sodikart vyhral dôležité preteky WSK v talianskom Castelletto. Symbolom partnerstva a dôveryhodnosti bola návšteva vývojového oddelenia. Pred konkurenciou sú tu schované vylepšenia a utajené produktové novinky. Apropo budúcnosť a vízie - v meste Nantes sa narodil známy spisovateľ a vizionár Jules Verne, ktorého diela geniálne sfilmoval legendárny režisér Karel Zeman.
Po typickom francúzskom, niekoľko-chodovom obede sme v užšom kruhu s generálnym riaditeľom pánom Bertrandom Pignoletom a pánom Marošom Hederom prejednali niekoľko tém partnerstva a budúcej spolupráce. Vizuálna prezentácia ponúkla resumé doposiaľ odvedenej práce v Národnom motokárovom centre. Horúcou témou stretnutia bolo blížiace sa finále SWS v Paríži, o ktoré je enormný celosvetový záujem. Na historicky prvom zastúpení Slovenska na svetovom finále sa v pozadí za oponou veľmi intenzívne pracuje.
V duchu rýchlosti a časových rekordov bol aj náš dopravný prostriedok. Francúzsky rýchlovlak TGV náš v rýchlosti 320 km/h prepravil elegantne na druhú stranu Európy. Na koniec treba len dodať, že vďaka francúzskym hostiteľom sme strávili štyri veľmi produktívne a informáciami nabité dni, ktoré budú inšpiráciou budúceho smerovania aktivít v Kart 1 Arene.
Zdroj: kartonearena.sk