Nosnou konštrukciou je oceľový trubkový rám, v ktorom je pred zadnou nápravou uložený šesť valcový 3.5-liter do V so vstrekovaním Magneti Marelli. Výkon 294 kW (400 k) ide, samozrejme, na zadné kolesá cez sekvenčnú šesť stupňovú prevodovku a keramickú spojku. Najvyšší výkon dáva motor pri 7200 ot a krútiak 422 Nm je k dispozícii pri 6200 ot. Táto vecička, keďže je upečená z karbónu na trubkovom ráme, váži iba 880 kg. Ak by ju niekto poriadne prehnal po trati na limite, musí to byť viac než slušná jazda.
Podvozok je plne nastaviteľný s tlmičmi Sachs, Alpine A110-50 brzdí brzdami AP Racing s 356 mm kotúčmi vpredu a 330 mm v zadných kolesách. Rozmermi sa Alpine triafa do Meganu Trophy, na ktorého platforme stojí, má 2625 mm na dĺžku a rozchod kolies 1680 vpredu a 1690 mm vzadu. Do veľkých oblých blatníkov sú vsadené 21" kolesá s pneumatikami Michelin. Že či to má nejakých elektronických pomocníkov? Kdeže, toto je racingový koncept, takže žiadne ABS ani kontrola trakcie tu nie sú. Rozloženie hmotnosti je ale takmer ideálne - 48/52.