Tak to je on, posledný Lexus LFA s výrobným číslom 500
Samozrejme, opäť sa objavujú reči o nerentabilnosti celého projektu, presne ako v prípade Bugatti Veyron. Dôležité je ale si uvedomiť, že peniaze dané do samotného vývoja sú vždy investícia a nikdy nemožno čakať okamžitú návratnosť. Presne ako v týchto dvoch prípadoch, poznatky získané pri 10 ročnom vývoji Lexus LFA budú, samozrejme, použité ďalej. Napríklad už teraz sa nahlas šepká o nástupcovi kultovej Supry, ktorá do dnešného dňa nemá priameho potomka. Alebo už dnes sa prvé know-how objavilo v aute Toyota GT 86.
A mimochodom, novému majiteľovi tohto bieleho LFA Nürburgring Package úprimne gratulujeme.
Všetko o Lexus LFA Nürburgring Package nájdete v našom videu, kde sme sa s týmto autom stretli osobne, klikajte sem.