Limitovaná edícia do ponuky pridáva nové exteriérové aj interiérové farebné kombinácie.
Tesla nevyrába len tak hocijaké elektromobily vhodné na jazdu po meste. Svedčia o tom ich parametre. Roadster 2.5 dosahuje výkon 225 kW (302 k). K tomu sa pridáva maximálny krútiaci moment 370 Nm od 0 do 5400 otáčok. Verzia Sport zo seba dostane dokonca 400 Nm do 5100 otáčok.
Maximálna rýchlosť je 201 km/h čo nie je veľa, ale akcelerácia na 100 km/h prebehne za 3,9 alebo 3,7 sekundy! Sila prechádza na zadné kolesá prostredníctvom jedného stáleho prevodu, čiže žiadna prevodovka. Ak sa k danému výkonu pridá dojazd 340 km, čo viac môžete chcieť? Nabíjanie rýchlonabíjačkou trvá 3,5 hodiny a výrobca očakáva, že batéria vydrží 7 rokov.
Na zozname voliteľnej výbavy interiéru sa nachádza koža, uhlíkové vlákna a informačno-zábavný systém.
Elektoromobil Tesla Roadster 2.5 si fanúšikov získava najmä výkonom 225 kW (302 k), krútiacim momentom až 400 Nm a dojazdom 340 kilometrov.
Dizajnovo sa Roadster určite neradí medzi štandardné elektromobily s futuristickými prvkami. Podvozok zdieľa s Lotusol Elise. Tam sa však ich spoločné črty končia. Tesla váži 1235 kg. Hmotnosť batérii je 408 kg. Výrobca tvrdí, že aj po 160 000 km si batérie udržia 80% pôvodnej kapacity.
V limitovanej edícii došlo k vylepšeniu jazdných vlastností na nebezpečných povrchoch ako ľad a sneh.
Tesla sa chce s majiteľmi a fanúšikmi Roadsetra rozlúčiť. Pre vybrané trhy si pripravila limitovanú edíciu s niekoľkými vylepšeniami. Na trhoch v Európe, Ázii a Austrálii je v súčasnosti Roadster 2.5 dostupný v nových farebných odtieňoch, s vylepšenými jazdnými vlastnosťami na snehu a ľade, vylepšenou klimatizáciou, s novými xenónovými svetlometmi a s novým konektorom pre nabíjanie.
Podľa výrobcu si doteraz typ Rodster údajne kúpilo 2100 zákazníkov, ktorí dokopy najazdili 28,8 milióna kilometrov.
Výrobu Tesla Roadster 2.5 ukončili v decembri minulého roka. Posledné kusy ostanú na trhu do polovice roka 2012.