Je to kupé a podľa toho i vyzerá. No v interiéri núdzou o miesto naozaj trpieť nebudete. Auto má na dĺžku 5027 mm, pričom rázvor náprav je 2945 mm. Je teda o nejakých dvadsať centimetrov kratší než limuzína, no je rovnako široký (1899 mm) a o málo nižší - 1411 mm. Potenciál auta a najmä majestátnosť kupé dokreslujú kolesá s veľkosťou 18 až 20 palcov. Ako som spomenul v úvode, Mercedes-Benz má s týmto kupé namierené vysoko a chce kradnúť zákazníkov značkám, ktoré predávajú autá "o poschodie vyššie". V ponuke motorov bude preto len to najlepšie - model S500, v ponuke od začiatku predaja, poháňa 4,7-litrový V8 s výkonom 335 kW (455 k) a krútiacim momentom 700 Nm. Neskôr prídu ostatné motorizácie, vrátane tej od AMG, v ktorej bude pod prednou kapotou 5,5-litrový V8 s dvomi turbami s výkonom 436 kW (593 k) a krútiakom 900 Nm.
Nebol by to Mercedes, keby auto nevybavil nejakou technickou hračkou. Tentoraz vsadili na Magic Body Control - systém, ktorý skenuje kamerou vozovku pred autom a prispôsobí podmienkam tvrdosť tlmičov (poznáme z limuzíny). No navyše dokáže kontrolovať náklon auta a v rýchlostiach od 30 km/h do 180 km/h potláča bočné preťaženie pasažierov naklonením do zákruty ako motocykle. Vzduchové pruženie teda nielen že mení tvrdosť tlmičov, ale nakloní auto až o 2,5 stupňa. Ďaľšou zaujímavosťou sú svetlá s kryštálmi od Swarowski, kde 17 z nich sa stará o denné svietenie a 30 ukazuje zmenu smeru jazdy.
Interiér je podobný limuzíne, ale zo stredu palubovky zmizli analógové hodiny. Úplne iný je volant, ktorý má športovejší vzhľad. Vzadu sú dve oddelené sedadlá a interiér je možné objednať po novom aj vo farbách "sedlová hnedá", bengálska červená a porcelánovom odtieni. Za príplatok si môže zákazník objednať plne farebný head-up LED displej s rozlíšením 480x240 px, na ktorý systém premieta iba dôležité údaje v záujme neodpútavania pozornosti vodiča od šoférovania.