Sprchy a slnečníky

Organizátori pre jazdcov okrem tradičného zabezpečenia s krytým posedením v bufete po prvýkrát zabezpečili osviežujúce sprchy a niekoľko veľkých slnečníkov v depe. Obe riešenia mali veľký úspech. Keďže teplota na priamom slnku stúpala k 40oC, celý deň bol ako spomalený film. Každý sa snažil robiť len nevyhnutné pohyby a nezvyšovať si tep až sa zdalo, že všetci tu pospávajú.

Na letisku v Piešťanoch bolo začiaktom júla mimoriadne horúco. Každý vetral ako mohol... :)

Na letisku v Piešťanoch bolo začiaktom júla mimoriadne horúco. Každý vetral ako mohol... :)

Teploty na slnku do 40oC


Mimoriadne vysoké teploty účasť jazdcov negatívne ovplyvnili. Letisko v Piešťanoch patrí k najobľúbenejším tratiam vôbec. Tu sa na pretekoch bežne stretne okolo 120 štartujúcich, rekordná účasť s takmer 130 jazdcami tiež pochádza z tohto miesta. Tentokrát sa do online registrácie nahlásilo 89 jazdcov, na štart pretekov sa nakoniec postavilo dokonca len 79 z nich.

Kto nevetral, schovával sa v tieni.

Kto nevetral, schovával sa v tieni.

Rozlúčka s letiskom v Piešťanoch


Najsmutnejšou správou dňa bol fakt, že toto sú na nejakú dobu a možno navždy posledné preteky série AutoSlalom, ktoré sa tu jazdili. Pre rok 2012 sa zo strany letiska zmenili podmienky prenájmu a tie sú napriek podpore spoločností ako sú overené automobilové oleje FUCHS, kvalitná autokozmetika AUTOGLYM, či škola šmyku SuperDRIVE neakceptovateľné. Táto správa hneď ráno jazdcom na tradičnej rozprave pokazila náladu. Organizátori boli smutní už niekoľko dní predtým...

Najsmutnejšou správou dňa bolo asi posledné preteky série AutoSlalom, ktoré sa tu jazdili. Pre rok 2012 sa zo strany letiska zmenili podmienky prenájmu a tie sú neakceptovateľné.


Rekord trate odolal (aj keď padol)


Na ostatných dvoch podujatiach Aleš Hreha potvrdil, že je znova na vrchole. Po zranení ruky na začiatku sezóny pri lyžovačke je už všetko v poriadku. Navyše rýchle trate mu veľmi vyhovujú. Aleš je jedným z mála jazdcov, ktorí sú schopní nie len vyhrať svoju triedu (niekedy S4, niekedy SS3 podľa použitých pneu), ale dokáže poraziť slalomárskeho boha Tondu Červenku a vyhrať preteky aj absolútne. Presne to dokázal na ostatných dvoch pretekoch. Nebyť zvaleného kužeľa v prvej ostrej jazde, stanovil by aj nový rekord trate. Pôvodný rekord 1:13,131 patrí práve Tondovi Červenkovi z tohtoročného Veľkonočného pondelka 09.04. Alešovi sa v prvej ostrej jazde podarilo neskutočných 1:12,237. Žiaľ aj penalta v podobne 2s za zvalený kužeľ.