Motiváciou všetkým jazdcom seriálu sú, okrem spomenutého, už tradičné veľmi hodnotné vecné ceny
Už teraz je jasné, že zo strany médií bude o finančne najmenej náročný a najbezpečnejší seriál automobilových pretekov ešte väčší záujem. K medzičasom tradičným mediálnym partnerom – časopisy AutoBild SK a AutoBurza, a web stránkam – automenu.sk, autofan.sk, topspeed.sk, rallysports.sk a rallybazar.sk, pribudli dva veľké slovenské portály - denník PRAVDA – auto.pravda.sk a denník SME – auto.sme.sk. Vďaka ešte masívnejšej mediálnej podpore veľkými partnermi sa v budúcom roku dostane viac pozornosti nie len spriazneným partnerom, ale i samotným víťazom jednotlivých pretekov. A to je skvelá správa, pretože mnohí slalomári si pre svoje jazdecké schopnosti, prístup a úroveň prípravy na každé preteky automobilového seriálu AutoSlalom zaslúžia pozornosť a popularitu.
Organizátori seriálu AutoSlalom sú preto väčšiemu mediálnemu záujmu nie len radi, ale v mene jazdcov sú za túto hodnotnú morálnu podporu médií veľmi vďační. Motiváciou všetkým jazdcom seriálu sú, okrem spomenutého, už tradičné veľmi hodnotné vecné ceny. Tie víťazi jednotlivých pretekov dostávajú spolu s peknými trofejami. Stalo sa pravidlom, že seriál AutoSlalom oceňuje víťazov vecnými cenami, podľa umiestnenia, v hodnote od 3 až do 10 tisíc korún (100 – 333 Euro).
Seriál AutoSlalom už má kalendár pretekov pre sezónu 2009. Rovnako ako obe predošlé sezóny, i budúca bude mať 10 podujatí. Každý mesiac od februára do novembra sú na programe jedny preteky. Tie sú rozdelené do dvoch častí I. polrok a II. polrok a prebiehajú na 5 rôznych tratiach. To ponúka jazdcom skvelú možnosť porovnať svoje vlastné výkony z I. polroka a spoznať svoje zlepšenia v II. polroku.
Viac informácií o seriály, ďalšie novinky, fotogalérie i videá z jednotlivých podujatí, pravidlá a informácie pre sezónu 2009 nájdete na stránke www.autoslalom.sk