Absolútnym víťazom sa stal v sobotu i nedeľu Miroslav Tichý na Caterhame CSR260
Podujatie v Trebaticiach ukázalo, že slalomári držia spolu a keď má niekto technické problémy, tak sa snažia pomôcť. V sobotu si smola sadla na jedného z favoritov triedy A3 do 2000 cm3, Dávida Nemčeka. Ráno zistil, že homokinetický kĺb na jeho Honde Civic to už má za sebou a zdalo sa, že víkend pre neho skončil. Na pomoc prišiel Ján Poláček a požičal mu Hondu S2000. Dávid sedel v zadokolke prvýkrát a najprv sa tým musel naučiť jazdiť.
Prvé dve jazdy sa s autom zoznamoval a v poslednej už išiel naplno. Na víťaza triedy Miloša Polakoviča na Honde Integra Type-R to síce nestačilo, ale na prvý pokus so zadokolkou je druhé miesto parádny výsledok. Tu však príbeh nekončí. Za pomoci ďalších slalomárov sa podarilo zohnať a doručiť polos na Civic. Cez noc stihli auto opraviť a pripraviť na nedeľné preteky, kde Dávid svoju triedu vyhral.
Doplnené: Ďalším príbehom z Trebatíc bol problém so zapaľovacou cievkou na Caterhame Miroslava Tichého. CSR260 šlo ráno na tri valce, a to nie je dobré. Mirovi pomohol jeho najväčší konkurent Pavol Buček. Vďaka tomu sme boli svedkami nádherných súbojov medzi najrýchlejšími strojmi.
Niekedy treba aj potlačiť
Okrem toho sa v Trebaticiach odohrávali aj iné veľmi zaujímavé súboje o pozície, či už v absolútnom poradí alebo v jednotlivých triedach. Pavol Buček na Tiger Racing SuperSix sa bil s Miroslavom Tichým na Caterhame CSR260 doslova o desatiny na špici absolútneho poradia. Podobný súboj sa odohrával aj v triede A2 do 1600 cm3, kde sa naháňali Michal Novák na Citroëne Saxo VTS a Juraj Kóssi na Honde Civic VTI.
Spoločná fotka na konci dňa
Výsledky sobota
Absolútne poradie
- Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (E3) – 3:01,26
- Miesto Pavol Buček - Tiger Racing SuperSix (E2) – 3:01,89
- Miesto Stanislav Buzalka – Mitsubishi Lancer EVO IX (E3) – 3:10,61
A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm
- Miesto Michal Klenko – Honda Civic – 3:25,52
- Miesto Matej Dvorský – Škoda 105 – 3:27,28
- Miesto Katarína Klenková – Honda Civic – 3:27,73
A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm
- Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:16,17
- Miesto Juraj Kóssi – Honda Civic VTI – 3:16,32
- Miesto Zdenko Gergeľ ml. – Citroën Saxo VTS – 3:22,14
A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm
- Miesto Miloš Polakovič – Honda Integra Type-R – 3:22,60
- Miesto Dávid Nemček – Honda S2000 – 3:25,34
- Miesto Attila Sido – VW Golf mk4 TDI – 3:25,38
A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm
- Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 3:17,08
- Miesto Michal Majerík – BMW E36 – 3:20,96
- Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza WRX – 3:21,48
E1 – Špeciál do 1600 ccm
- Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic VTI – 3:24,42
- Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 3:27,21
- Miesto Drahomír Osvald – Mazda MX-5 Cup – 3:30,90
E2 – Špeciál do 2000 ccm
- Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 3:01,89
- Miesto Ján Poláček – Honda S2000 – 3:13,35
- Miesto Lukáš Kotrč – VW Golf 2 – 3:20,15
E3 – Špeciál nad 2000 ccm
- Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 3:01,26
- Miesto Stanislav Buzalka – Mitsubishi Lancer EVO IX – 3:10,61
- Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic 1,6 VTI Turbo – 3:12,87
Open
- Miesto Robert Pastor – Fiat 126 – 3:17,14
- Miesto Jakub Lavický – Fiat 126 – 3:23,76
- Miesto Richard Dučaj – Ford Cars Legend – 3:23,92
Dámy
- Miesto Katarína Klenková – Honda Civic – 3:27,73
- Miesto Zlatica Radičová – Peugeot 106 Ninja – 3:29,39
- Miesto Júlie Ružičková – Mini Cooper S – 3:38,16
Výsledky nedeľa
Absolútne poradie
- Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (E3) – 2:00,34
- Miesto Pavol Buček - Tiger Racing SuperSix (E2) – 2:00,67
- Miesto Michal Červenka – Peugeot 205 GTi (E2) – 2:02,38
A1 – Séria + Tuning do 1400 ccm
- Miesto Michal Klenko – Honda Civic – 2:13,02
- Miesto Matej Dvorský – Škoda 105 – 2:15,17
- Miesto Juraj Galbavý – Škoda 105 – 2:15,38
A2 – Séria + Tuning do 1600 ccm
- Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 2:09,75
- Miesto Juraj Kóssi – Honda Civic VTI – 2:10,12
- Miesto Zdeněk Gergeľ st. – Citroën Saxo VTS – 2:12,96
A3 – Séria + Tuning do 2000 ccm
- Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 2:10,55
- Miesto Martin Škopek – Mazda MX-5 – 2:13,16
- Miesto Attila Sido – VW Golf mk4 TDI – 2:12,67
A4 – Séria + Tuning nad 2000 ccm
- Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 2:07,97
- Miesto Michal Majerík – BMW E36 – 2:10,17
- Miesto Juraj Torok – Ford Fiesta ST – 2:18,83
E1 – Špeciál do 1600 ccm
- Miesto Tomáš Hindi – Honda Civic VTI – 3:12,64
- Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 2:14,59
- Miesto Drahomír Osvald – Mazda MX-5 Cup – 2:17,14
E2 – Špeciál do 2000 ccm
- Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 2:00,67
- Miesto Michal Červenka – Peugeot 205 GTi – 2:02,38
- Miesto Antonín Červenka – Peugeot 205 GTi – 2:02,90
E3 – Špeciál nad 2000 ccm
- Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 2:00,34
- Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic 1,6 VTI Turbo – 2:04,15
- Miesto Peter Sliacky – BMW 323ti – 2:11,21
Open
- Miesto Robert Pastor – Fiat 126 – 2:04,34
- Miesto Július Radič – Peugeot 106 Ninja – 2:13,86
- Miesto Zlatica Radičová – Peugeot 106 Ninja – 2:23,68
Dámy
- Miesto Katarína Klenková – Honda Civic – 2:16,74
- Miesto Júlie Ružičková – Mini Cooper S – 2:22,75
- Miesto Zlatica Radičová – Peugeot 106 Ninja – 2:23,68