Československý Autoslalom v Dunajskej Strede s novým formátom

Kužele sa obchádzali veľmi tesne

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Tento slalom bol však v niečom odlišný. Organizátori prišli s nápadom, ako vytrhnúť jazdenie medzi kužeľmi zo stereotypu. Tri preteky sezóny 2018 sa pôjdu v novom formáte, ktorý nazvali Challenge. V Dunajskej Strede má Challenge premiéru. O čo ide? Pretekári štandardne na slalom odjazdia jednu tréningovú a tri ostré jazdy, z ktorých sa do výsledkov započítavajú dve lepšie. Lenže v novom formáte o poradí na stupni víťazov nerozhodujú časy z ostrých jázd. Traja najrýchlejší z každej triedy si to rozdajú o víťazstvo vo finálovom rozstrele. Teda každý z nich ide ešte jednu jazdu, ktorá rozhodne o jeho konečnom umiestnení.

Československý Autoslalom v Dunajskej Strede s novým formátom

Niekedy to išlo aj bokom

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Rozstrel je zaujímavý a prináša do pretekov novú dávku napätia. Je jasné, že pretekár, ktorý bol po ostrých jazdách tretí, môže získať najviac a prvý zase najviac stratiť. V Dunajskej Strede priniesla novinka nevídané divadlo a jazdci sa bili doslova o desatiny. Na trati predviedli parádne jazdy a skutočne sa bolo na čo pozerať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Nový formát Challenge osviežil už rokmi zabehnutý systém slalomov. V absolútnom poradí sa stal korisťou pretekárov z triedy R2, zvíťazil Pavol Buček na Tiger Racing Super Six, druhé miesto vybojoval Ladislav Pakši na Honde Civic VTI a tretie Miroslav Tichý na Caterhame CSR260.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Výsledky

Absolútne poradie

  1. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix (R2) – 3:16,471 – 1:37,180 (Challenge)
  2. Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic VTI (R2) – 3:19,937 – 1:39,301 (Challenge)
  3. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (R2) – 3:17,744 – 1:40,687 (Challenge)

S1 – Séria do 1600 ccm

  1. Miesto Peter Hrabinský – Honda Civic – 3:47,248 – 1:55,015
  2. Miesto Tomáš Vajda – Suzuki Swift Sport – 3:48,182 – 1:55,280
  3. Miesto Martin Páleník – Citroën C2 – 3:48,272 – 2:00,238

S2 – Séria nad 1600 ccm

  1. Miesto Michal Procházka – Opel Astra J OPC – 3:36,521 – 1:48,478
  2. Miesto Lukáš Kolenička – Audi TTS – 3:37,850 – 1:49,999
  3. Miesto Tibor Gloznek – Seat Ibiza – 3:41,446 – 1:50,368

SP1 – Sport do 1400 ccm

  1. Miesto Filip Melicher – Honda Civic – 3:36,836 – 1:47,084
  2. Miesto Juraj Galbavý – Škoda 105 – 3:35,398 – 1:47,377
  3. Miesto Richard Šimoník – Peugeot 106 – 3:37,301 – 1:48,459

SP2 – Sport do 1600 ccm

  1. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:30,330 – 1:47,270
  2. Miesto Martin Gašparík – Citroën Saxo VTS – 3:35,037 – 1:47,667
  3. Miesto Peter Holubčík – Citroën Saxo – 3:35,616 – 1:53,893

SP3 – Sport so 2000 ccm

  1. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 3:31,126 – 1:45,038
  2. Miesto Miroslav Kováčik – Renault Clio RS – 3:32,197 – 1:45,200
  3. Miesto Andrej Gábriš – Mazda MX-5 – 3:35,682 – 1:48,602

SP4 – Sport nad 2000 ccm

  1. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 3:30,036 – 1:44,404
  2. Miesto Michal Majerík – BMW E36 – 2:27,287 – 1:44,627
  3. Lukáš Opatovský – Subaru Impreza WRX – 2:27,158 – 1:46,172

R1 – Racing do 1600 ccm

  1. Miesto Robert Pastor – Fiat – 3:26,156 – 1:42,276
  2. Miesto Dominik Šurýn – Citroën Saxo VTS – 3:27,004 – 1:42,786
  3. Miesto Dušan Šurýn – Citroën Saxo VTS – 3:28,374 – 1:45,411

R2 – Racing nad 1600 ccm

  1. Miesto Pavol Buček –Tiger Racing SuperSix – 3:16,471 – 1:37,180
  2. Miesto Ladislav Pakši – Honda Civic VTI (R2) – 3:19,937 – 1:39,301
  3. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (R2) – 3:17,744 – 1:40,687