Štartové pole spestrila formula Van Diemen RF92
Prvé metre na trati robia slalomári vždy pešo, kolobežkou alebo bicyklom, kedy si prejdú trať, aby zistili, ako by mohli čo najrýchlejšie prechádzať bránkami. Potom si to skúsia v tréningovej jazde, po ktorej nasledujú tri ostré. Do výsledkov sa započítavajú dva lepšie časy z ostrých meraných jázd. Československý Autoslalom sa dá jazdiť na čomkoľvek, pretože autá štartujú ako sériové v divízii S, upravené v SP a pretekárske v R.
Do nového motoršportového areálu Motokáry Dlhá si prišlo zmerať sily až 126 pretekárov. ČS Autoslalom teda zaznamenal jednu z najvyšších účastí. Zaujímavosťou štartového poľa bola aj formula Van Diemen RF92, na ktorej štartovali Ondřej Kamas a Lukáš Englický, tí však štartovali mimo absolútneho poradia.
Absolútne najrýchlejším pretekárom v Dlhej bol Kristián Lovász na Peugeote 205
Rýchla trať najviac vyhovovala pretekárskym špeciálom, čo sa premietlo aj do výsledkom v absolútnom poradí, kde hneď prvých päť miest obsadili pretekári z triedy R2. Najrýchlejším slalomárom a absolútnym víťazom Československého Autoslalomu v Dlhej sa stal Kristián Lovász na Peugeote 205, druhé miesto obsadil Pavol Buček na Tiger Racing Super Six a tretie Peter Vahančík na Caterhame CSR 260. Československý Autoslalom bude pokračovať druhými pretekmi na motokárovej dráhe a autocvičisku v Hodoníne 20. mája 2017.
Výsledky Československého Autoslalomu v Dlhej:
Absolútne poradie:
1. Miesto – Kristián Lovász – Peugeot 205 – 2:04,570
2. Miesto – Pavol Buček – Tiger Racing Super Six – 2:05,022
3. Miesto – Peter Vahančík – Caterham CSR 260 – 2:05,536
Trieda S1 – Séria do 1600 ccm:
1. Miesto – Tomáš Kiss – Renault Twingo RS133 – 2:18,448
2. Miesto – Filip Melicher – Honda Civic – 2:21,839
3. Miesto – Erik Vlk – Peugeot 106 – 2:21,872
Trieda S2 – Séria nad 1600 ccm:
1. Miesto – Ján Érsek – Renault Mégane RS – 2:12,742
2. Miesto – Aleš Hreha – Nissan 370 Nismo – 2:12,897
3. Miesto – Michal Procházka – Opel Astra J OPC – 2:13,104
Trieda SP1 – Sport do 1400 ccm:
1. Miesto – Richard Šimoník – Peugeot 106 Rally – 2:12,723
2. Miesto – Dávid Nemček – Honda Civic – 2:13,713
3. Miesto – Kevin Menyhert – Mitsubishi Colt – 2:15,620
Trieda SP2 – Sport do 1600 ccm:
1. Miesto – Radoslav Paška – Honda Civic VTI – 2:07,654
2. Miesto – Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 2:09,012
3. Miesto – Martin Gašparík – Citroën Saxo VTS – 2:10,723
Trieda SP3 – Sport do 2000 ccm:
1. Miesto – Ján Poláček – Honda S2000 – 2:09,031
2. Miesto – Patrik Osvald – Renault Clio Sport – 2:10,648
3. Miesto – Edo Bednarik – Honda Integra – 2:11,342
Trieda SP4 – Sport nad 2000 ccm:
1. Miesto – Michal Majerík – BMW E36 – 2:08,394
2. Miesto – Matej Farkaš – Audi 90 Quattro – 2:08,730
3. Miesto – Peter Gašparík – BMW E36 – 2:08,945
Trieda R1 – Racing do 1600 ccm:
1. Miesto – Matúš Urík – Peugeot 106 – 2:07,703
2. Miesto – Michal Žáček – Škoda 120 – 2:10,658
3. Miesto – Július Radics – Peugeot 106 Kawasaki – 2:12,876
Trieda R2 – Racing nad 1600 ccm:
1. Miesto – Kristián Lovász – Peugeot 205 – 2:04,570
2. Miesto – Pavol Buček – Tiger Racing Super Six – 2:05,022
3. Miesto – Peter Vahančík – Caterham CSR 260 – 2:05,536
Trieda Ž – Ženy:
1. Miesto – Julie Růžičková – Mini Cooper S – 2:25,346
2. Miesto – Lenka Konečná – Peugeot 106 – 2:30,006
3. Miesto – Barbora Vaňová – Honda S2000 – 2:41,570
Trieda J – Juniori:
1. Miesto – Michal Žáček – Škoda 120 – 2:10,658
2. Miesto – Kevin Menyhert – Mitsubishi Colt – 2:15,620
3. Miesto – Ondřej Konečný – Škoda 135 – 2:25,635
Trieda O – Open:
1. Miesto – Ondřej Kamas – Van Diemen RF92 – 1:59,370
2. Miesto – Lukáš Englický – Van Diemen RF92 – 2:01,502