BMW E30 3,2i 24V (pôvodne 318is), rok výroby 1990
- Motor:
zážihový radový šesťvalec z 325i E36, zdvihový objem 2 494 cm3, ventilový rozvod DOHC, 4 ventily na valec, variabilné časovanie sacej vačky VANOS, odmeraný max. výkon 203 k a max. krútiaci moment 252 Nm, priamy prívod vzduchu do sania z pr. masky – filter Ractive, odstránená visko-spojka, celohliníkový chladič na mieru, dvojstupňová elektrická vrtuľa, otvorený výfuk s dvoma tlmičmi robený na mieru.
- Prevodové ústrojenstvo:
prevodovka a spojka z 325i E36, shortshifter Bidrin s predĺženou pákou v pevnom hliníkovom uložení (podľa DTM), kardan vyrábaný na mieru, diferenciál na drift: zavarený 4,10:1, pre preteky do vrchu/slalom: samosvorný 3,46:1.
- Podvozok:
nezávislé zavesenie všetkých kolies, vpredu priečne ramená a vzpery McPherson, vzadu priečne kyvné ramená, strmšie riadenie z BMW E36 (3,2ot.), zadné silentbloky v predných ramenách polyuretánové asymetrické od f. Powerflex, podvozkový kit od f. D2 Racing Sport s nastaviteľnými unibalovými uloženiami – špecifikácia Drift.
- Brzdy:
kotúčové na oboch nápravách, vpredu kotúče a brzdiče z Octavia I RS fí 312 mm, vzadu pôvodné, odstránené ABS, hydraulická ručná brzda D2 Racing Sport s predĺženou pákou, obmedzovač brzdného tlaku Tilton.
- Kolesá:
ľahkozliatinové disky DOTZ, vpredu vždy 7 x 16“ – modely Brands Hatch Black alebo Shuriken White, vzadu pre drift 6,5 x 15“ – modely Daytona alebo Brands Hatch, úprava úchytov kolies osadením závrtných skrutiek (štiftov)do nábojov, duralové podložky 20 mm.
- Karoséria:
dvojdverový tudor označovaný kupé, predný spojler – laminátová replika M Technik II, lemy blatníkov a prahy z BMW E30 325ix, custom červeno-biele logá.
- Interiér:
odstránený koberec, sedadlá a izolácia z podlahy, vzadu polorám „Clubsport“ od Ivana Vlčeka, nalakovaná podlaha, škrupiny BF, 6-bodové pásy Sabelt FIA hom., volant OMP Corsica, skrutkami upevnené hliníkové rohože vpredu – spolujazdcova s oporou pre nohy.
- Ostatné:
akumulátor premiestnený z motorového priestoru do batožinového priestoru, tesne za priečku do uloženia vyrobeného na mieru, kompletne vyprázdnený batožinový priestor bez kobercov, rezervy a izolácií, hasiaci prístroj, atď..
- Vyvolávacia cena je 6900€, preinvestované nezmyselné a nespočítateľné množstvo peňazí (niečo medzi 15 000 - 20 000€).
V prípade vážneho záujmu samozrejme dohoda.
V cene je auto, tri sady kolies (2x16 palcov, 1x15 palcov), samosvor 3,46 + zavarený diff 4,1 na drift, výfukové zvody z M3E36 3,0, úplne nový akumulátor, a kopa ďalších vecí... Auto má normálne EČV a kupec ho dostane s čerstvou STK a EK.
- Kontakt: gusto@drifter.sk alebo 0903 396 983, BA
Páči sa? Nový majiteľ má v cene aj lekciu driftu!