Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Neviem, či je to tým, že ČS Autoslalom bol v Nitre prvýkrát, ale na štarte sme videli len 65 jazdcov, a to je oveľa menej ako sme pri tomto seriáli zvyknutí. Pretekári sa začali oboznamovať s traťou, v tréningu sme mohli vidieť niekoľko nešťastníkov, ktorí museli cúvať, alebo si zmýlili smer trate. Bránky boli rozostavené veľmi na úzko, aby spomalili trať, a tak si veľká časť štartového poľa pripisovala trestné sekundy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Tam, kde neboli kužele, išli slalomári naplno. Svoje by o tom vedel povedať jeden z najrýchlejších jazdcov, Ján Poláček, ktorý sa už v tréningu zoznámil s miestnym kríkom. V prvej ostrej jazde však chcel vydolovať zo svojej Hondy S2000 maximum, lenže pred poslednou zákrutou veľmi neskoro brzdil a takmer skončil v jazere. Našťastie sa mu nič nestalo a S2000 utrpela len kozmetickú ujmu. Poláček teda mohol pokračovať a nakoniec vybojoval 3. miesto v triede R2.

ČS Autoslalom Agrokomplex a Honda S2000 skoro vo vode

Pavol Buček a Tiger Racing SuperSix, v Nitre nepremožiteľná kombinácia

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

V Nitre sa šiel klasický formát autoslalomu, teda bez rozstrelu najrýchlejších jazdcov. Slalomári na šialenej trati predviedli brilantné výkony. Prvé dve miesta v absolútnom poradí patrili pretekárom triedy R2, parádnou jazdou zvíťazil Pavol Buček na Tiger Racing SuperSix, 2. miesto obsadil Miroslav Tichý na Caterhame CSR260 a 3. priečka šla do triedy SP3, kde sa špičkovým výkonom blysol Edo Bednárik s Hondou Integra Type R.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Výsledky

Absolútne poradie

  1. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix (R2) – 3:01,459
  2. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 (R2) – 3:05,189
  3. Miesto Edo Bednarik – Honda Integra Type R (SP3) – 3:13,290

S1 – Séria do 1600 ccm

  1. Miesto Martin Magát – Honda CRX – 3:27,569
  2. Miesto Vojtěch Kašpárek – Mazda MX-5 – 3:28,492
  3. Miesto Šimon Hajdamár – Toyota Yaris – 3:33,935

S2 – Séria nad 1600 ccm

  1. Miesto Lukáš Kolenička – Audi TTS – 3:26,925
  2. Miesto Tibor Gloznek – Seat Ibiza – 3:27,043
  3. Miesto Martin Jandosek – Ford Fiesta ST – 3:30,941

SP1 – Sport do 1400 ccm

  1. Miesto Juraj Galbavý – Škoda 105 – 3:25,119
  2. Miesto Juraj Dohňanský – Škoda Rapid – 3:26,815
  3. Miesto Peter Ganoczy – Honda Civic – 3:32,547

SP2 – Sport do 1600 ccm

  1. Miesto Michal Novák – Citroën Saxo VTS – 3:18,351
  2. Miesto Zdenko Gergel – Citroën Saxo VTS – 3:20,742
  3. Miesto Michal Sukaný – Citroën Saxo VTS – 3:22,107

SP3 – Sport do 2000 ccm

  1. Miesto Edo Bednárik – Honda Integra Type R – 3:13,290
  2. Miesto Dávid Nemček – Honda Civic – 3:16,797
  3. Miesto Miroslav Kováčik – Renault Clio RS – 3:21,629

SP4 – Sport nad 2000 ccm

  1. Miesto Radovan Karkus – Subaru Impreza – 3:17,546
  2. Miesto Lukáš Opatovský – Subaru Impreza STI – 3:17,765
  3. Miesto Matej Farkaš – Audi 90 Quattro – 3:20,163

R1 – Racing do 1600 ccm

  1. Miesto Matúš Urík – Peugeot 106 – 3:15,177
  2. Miesto Dušan Šurýn – Citroën Saxo VTS – 3:20,169
  3. Miesto Martin Filípek – Honda CRX – 3:21,055

R2 – Racing nad 1600 ccm

  1. Miesto Pavol Buček – Tiger Racing SuperSix – 3:01,459
  2. Miesto Miroslav Tichý – Caterham CSR260 – 3:05,189
  3. Miesto Ján Poláček – Honda S2000 – 3:20,908