Kopec zaujímavých áut v rukách pretekárov prilákal aj divákov, ktorí určite neľutovali. Každý z 64 jazdcov sa snažil zo svojej mašiny vyžmýkať to najlepšie. Sériovky, špeciály, predokolky, zadokolky, štvorkolky, piestové aj wanklové motory, štartové pole bolo ozaj rozmanité.
V juniorskej kategórii bol najrýchlejší Adam Konečný s Peugeotom 106, ktorý za sebou nechal Jiřího Pohlídala na Nissane Micra a Michala Žáčka na Škode 120L. Medzi ženami vyhrala Alena Vavrincov s Hondou Civic, pred Lenkou Konečnou s Peugeotom 106 a Renátou Mackovičovou s Peugeotom 306.
Trieda S1 do 1400 ccm bola najviac zastúpená, štartovalo v nej až 19 pretekárov. Prvé miesto vybojoval Kristián Lovász a Peugeotom 106, druhá miesto získal Martin Marko s Škodou 100 a po triete si prišiel Petr Urban na Škode 125L.
Medzi 1,6-kami v triede S2 bol najrýchlejší Peter Prno s Citroënom Saxo, ktorý porazil Matúša Ryziho na Honda Civic a Mateja Dvorského na Mini Cooperi.
V triede S3 do 2000 ccm dominoval Petr Doležal s BMW 318is, ktorý nadelil druhému Jánovi Poláčkovi na Honde S2000 v súčte až 6,7 sekundy. Tretie miesto vybojoval Martin Baranec s Toyotou MR2.
Triedu S4 nad 2000 ccm vyhral Peter Gašparík s BMW 328i, porazil tak druhého Martina Pikusa s Hondou Civic a tretieho Michala Siráňa s Porsche Cayman.
Slalomové špeciály so 1600 ccm, teda triedu SS5, ovládol Dominik Šurýn s Citroënom Saxo, ktorý utiekol druhému Stanislavovi Pechovi s Volkswagenom Polo o viac ako 10 sekúnd. Tretie miesto získal Matej Privitzer s Hondou Civic.
Slalomové špeciály nad 1600 ccm priniesli tvrdí o pódium, prví traja sa zmestili v súčte do 3,5 sekundy. Triedu SS6 nakoniec vyhral Martin Vajda s Lotusom Exige, pred druhým Stanislavom Krivákom s Peugeotom 306 a tretím Karolom Tanczosom s Fiatom Punto.
V absolútnom poradí bol najrýchlejší Petr Doležal s BMW 318is, druhý skončil Dominik Šurýn s Citroënom Saxo a tretí Ján Poláček s Hondou S2000.
Zdroj: csautoslalom.cz
Foto: Tomáš Trýska