Priaulx-WTCC
Aj preto som bol prekvapený, keď som sa dozvedel o tom, že BMW sa rozhodlo stiahnuť zo šampionátu WTCC. Žiaľ odchod odchod BMW bol logickým vyústením konfliktu, ktorý pretrvával už od roku 2006. Práve vtedy totiž Seat postavil okruhový Leon homologizovaný pre kategóriu S2000. Všetko by bolo úplne v poriadku keby sa pod kapotou tohto špeciálu neskrýval dieselový štvorvalec dopovaný turbom. Upravené TDI dosahovalo výkon 208 kW (280 koní) a krútiaci moment až 450 Nm! Pre porovnanie model 320is disponoval výkonom 205 kW (275 koní) a krútiacim momentom 242 Nm.
Farfus 320is
Postupom času sa ale ukázalo, že benzínové motory ( ani tie od iných výrobcov) tým dieselovým od Seatu jednoducho nestíhali. Neustále protesty voči pravidlám boli však márne a tak chlapcom od BMW došla trpezlivosť a rozhodli sa v ďalšom roku do WTCC nenastúpiť. Samozrejme, táto správa sa týka iba továrného tímu a tak sa BMW-čka z tratí seriálu úplne nevytratia. Od roku 2011 tak budú vo WTCC len dva továrne tímy a to Chevrolet a Volvo, pre ktoré to bude vôbec prvá sezóna. Pre rok 2011 tak budeme môcť sledovať továrne BMW-čka iba vo vytrvalostných pretekoch, kde pôsobia v kategórii GT2. Je smutné, že značka, ktorá si tak zakladá na športovom imidži bude v budúcej sezóne pôsobiť len v jednom seriály pretekov.