Prepĺňaný dvojliter produkuje výkon astronomických 373 kW (507 k) a 813 Nm. Sila na vozovku prúdi cez štyri alebo len dve kolesá. Viete si predstaviť silu bývalého BMW M5 v tak malom aute, ľahšom o 600 kg?!
Rally Veloster je postavený z karbónovo-kevlarových panelov. Z rovnakého materiálu je kapota, dvere a predná maska. Zadnej časti pribudlo nové krídlo na zvýšenie prítlaku. Napriek ľahkej konštrukcii je celková hmotnosť pretekárskeho špeciálu 1205 kg, čo je o 30 kg viac ako je štandard. Veľkými úpravami prešiel podvozok, ktorý teraz zvládne mnoho skokov, nerovností a otrasov.
Veľkými zmenami prešla aerodynamika. Na kapote pribudlo niekoľko vetracích otvorov a dozadu putovalo veľké krídlo.
Za celkovou vyššou hmotnosťou stojí okrem iného aj 2 litrový preplňovaný štvorvalec. Jeho prednosťou nízka váha určite nie je. Veloster s ním však dosahuje výkon vyše 373 kW (507 k) a 813 Nm! Ohromnú silu na cestu prenáša šesťstupňová sekvenčná prevodovka a pohon všetkých kolies Xtrac. Existuje však aj verzia 2WD, teda len s pohonom predných kolies.
Velosteru svet rally jednoznačne pristane. Bočná silueta pôsobí dravo a dynamicky.
Na pohľad vyzerá Veloster riadne nebezpečne. Aj v interiéri je taký, ako sa od ostrého špeciálu očakáva. Vnútro je vybavené športovými sedadlami Sparco a info LCD panelom, ktorý je obklopený uhlíkovými vláknami. Veloster Rally stojí na 18" kovaných diskoch. Zmenou na tomto prešlo vlastne azda úplne všetko. Napríklad brzdy. Všetky kolesá majú šesťpiestové strmene s 400, resp. 300 mm kotúčmi v priemere.
Interiér je plne podriadený funkčnosti. Nie sú v ňom žiadne technologické výstrelky. Tu by iste mnohí sedeli radi, no nik dlho... :)
RMR Veloster plánujú pripraviť len v troch kúskoch. Ich úlohou bude budúcu sezónu súťažiť v dvoch disciplínach, v USA Rallyecross Championship v triedach pre dvojkolky a štvorkolky (2WD/4WD) a v letných X Games.