Je mi ľúto celého tímu, ktorý sa snažil vyvíjať tragickú Grantu a po nástupe konečne konkurencie schopnej Vesty nastal koniec.
Vesta bola konkurencie schopná
Je to kruté pre WTCC, ale logické pre Ladu. Najhoršie skončili jazdci Lady. Nick Catsburg, Hugo Valente a bývalý majster sveta a legenda cestovných automobilov, Gabriele Tarquini. Pre Tarquiniho to znamená koniec úspešnej kariéry, ktorú si predĺžil viac, ako by sa zdalo možné. Pre Catsburga to znamená zrejme opäť návrat do kategórie GT3, kde zažil nemalé úspechy. A Valente nepatrí medzi mojich obľúbencov a nik mi nemôže oponovať keď poviem, že zaostal za očakávaniami. Miesto v súkromnom tíme zrejme nájde, ale zázraky neočakávam. Takisto mi je ľúto celého tímu, ktorý sa snažil vyvíjať tragickú Grantu. V roku 2015 prišla nová Vesta a konečne sa dostavili úspechy. Ale Lada sa zrejme riadi pravidlom v najlepšom treba skončiť. Bohužiaľ, to najlepšie malo ešte len prísť.
Zabije TCR svojho väčšieho "brata" WTCC?
Malá úvaha: V budúcom roku ostanú vo WTCC iba dva továrne tímy. Po roku 2017 sa šepká o tom, že Honda odíde. Úprimne, ak zanikne WTCC, chýbať mi nebude. Dlhodobo ponúka nudné preteky. Okej, táto sezóna bola lepšia ako predchádzajúce. Ale aj tak minuloročné finále v Katare bolo nudnejšie, ako televízny odpad, ktorý chodí televíziách. Naopak, séria bývalého šéfa WTCC Marcella Lottiho TCR, v ktorej úspešne súťaží aj náš Maťo Homola, je jasným príkladom skvelej série cestovných vozidiel. Lacné a dostupné autá, polotovárna podpora a skvelé súboje na trati. Takisto aj spektrum pretekov, v ktorých môžete nastúpiť s autom kategórie TCR je obrovské. Pri WTCC autách kategórie TC1 je to viac, ako obmedzené. Hádajte, podľa akých pravidiel postaví Lada nové pretekárske auto, pre jej nové pôsobisko v Rusku?