@JohnyNo v prvom rade sa porovnava sam Lexus s GT-R. Ale samozrejme v GT1 jazdi aj Maserati ci Aston, co je uz presna cielovka LFA. A samozrejme nie kazdy preferuje 4x4 a tucne turbo pod kapotou. Ved na tom videu sa mozes presvedcit, ze zvuk ktory produkuje LFA je ciste F1 porno... To ked pocujem tak sa mi jezia chlpy :) A moze mi kto chce co chce rozpravat o inej koncepcii (odhliadnuc od ceny samozrejme). Z toho vyplyva, ze nie vsetky rozhodnutia su na zaklade rozumu, ale na zaklade srdca (inak by napriklad taka Alfa Romeo asi rychlo isla ku dnu...)
@Peter TSTak si nejaku alfu kup (auto s najrýchlejšou stratou hodnoty) :-) Dobre dobre mne je jasne čo xceš povedať a samozrejme na okruhu je všetko iné, ja som to prvotne bral ako mimo okruh na bežnu cestu. Okruh a zavody to je ina kapitola. Nieje nahodou GTR iba zadokolka v uprave na okruhy? Mne sa len páči že nejaka automobilka dokazala to čo nissan, auto do každeho počasia, pre 4ludi s batožinou, tiche , komfortne a pri tom brutálne. Neviem o žiadnom inom aute čo by sa mu v tejto dobe mohlo pri tej cenovke rovnať.
LFA je poriadne divoké auto ale veľmi dobre skrotiteľné, veď ho porovnávali so všetkými prvotriednymi superšportami len aby jeho parametre dotiahli do typicky Japonskej precíznosti ktorá je šialenstvom aj pre takých pracantov akými sú nemci! Lexus je Lexus a o svojich kvalitách presvedčil opäť, vyhral JD POWER opakovane so svojim hybridným športovým SUV RX450h: http://www.lexus.sk/about/news-and-events/2010/lexus-tops-customer-satisfaction-surve...