Maťo si už na technické problémy zvykol
Už od prvého kola nefungovali brzdy jeho Volkswagenu GTi TCR DSG tak, ako mali. „Musel som brzdiť asi o 50 metrov skôr, pedál úplne na podlahe,“ priznal po pretekoch. „K nevýhode v podobe DSG prevodovky som teda dostal ešte aj tieto problémy, no snažil som sa s nimi pasovať. Našťastie som dokázal ubrániť 4. miesto a získal 12 bodov do hodnotenia.“ Pred druhými pretekmi mechanik tímu Pit Lane Competizioni menom Sergio brzdy opravil a Maťo sa mohol venovať jazde a súbojom so súpermi. „Komunikácia so Sergiom bola trošku zložitá, lebo ja neviem po taliansky a on po anglicky. Ale bol to milý a pracovitý chlapec, snažil sa mi porozumieť a auto nastaviť podľa mojich požiadaviek."
V druhých pretekoch sa to podarilo pretaviť do dobrého výsledku. Po dobrom štarte sa držal Homola za Giovannim Altoém, na ktorého sa snažil aj dvakrát zaútočiť. No zozadu sa priblížil Veglia, ktorý cez Maťa prešiel po tvrdom kontakte, za ktorý neskôr dostal penalizáciu 30 sekúnd. Náš pretekár sa držal na 4. mieste, no stále na dosah 2. priečke, o ktorú bojovali Giovanni Altoé a Lorenzo Veglia. Obaja v poslednom kole v súboji kolidovali a Maťo sa tak dostal na konečné 2. miesto. „Bol to zaujímavý a náročný víkend, v ktorom som bojoval s viacerými nepriaznivými okolnosťami. No aj za takýchto podmienok sa mi podarilo prísť do cieľa na stupňoch víťazov a odviezť si spolu 31 bodov. V celkovom poradí teda zostávam tretí, no už len 11 bodov za druhým miestom. Takže som spokojný.“
Posledné kolo seriálu TCR blízkeho východu sa pôjde 24. februára na okruhu Sachir v Bahrajne.