Interiér tohto GT3 má spoločné črty so sériovým SLS AMG, avšak tam podobnosť končí.
Zmeny, samozrejme, prebehli na celom aute, ale najmä na jeho aerodynamike. Auto je teraz nižšie, širšie a navyše mu pribudlo niekoľko vychytávok. Napríklad to obrie zadné krídlo, ktoré tak dôverne poznáme aj z našich tuningových zrazov. Tam ale slúži ako tácka na párky a pivo, tu má však striktnú úlohu držať auto čo najpevnejšie na trati. Napríklad aj zadné prahy majú svoju funkciu - vedú čo najviac vzduchu k zadným brzdám ktoré treba chladiť. "C" stĺpik má na sebe vstup pre rýchle dočerpanie paliva.
Pohonná jednotka je v tomto GT3 takmer identická ako v sérií, je však samozrejme uspôsobená na dlhšiu a vyššiu záťaž. A aký je teraz jej výkon? To sa ešte nevie... fakt! FIA ho totiž určí na základe pravidiel a princípu "Balance of Performance" tak, aby boli autá v triede GT3 maximálne vyrovnané. Prevodovka je 6.st sekvenčná, uložená na zadnej náprave podobne ako u sériového SLS. Riadenie je v tejto závodnej verzií strmšie. Mimochodom, brzdy sú klasické oceľové a spolupracujú so závodným ABS. Samozrejmosťou je kompletne odstrojený interiér, plná klietka, závodná škrupina, 6 bodový pás či príprava na HANS. Posledná vec v kokpite je už len stredový panel: ten obsahuje nie len štartovanie V8 monštra pod kapotou, ale aj napríklad volič rýchlosti pre cúvanie, nastavenie trakčnej kontroly či hasiaci systém.
Cenu ako aj podmienky dodania klenotu Mercedes-Benz SLS AMG GT3 vám ochotne prezradí váš predajca trojcípej hviezdy.