Tvar zmenila najmä kvôli novým nariadeniam FIA. Nejaké kilá pribrala vďaka systému KERS (rekuperácia energie). Lakovanie sa tiež výrazne zmenilo, avšak farbné spektrum ostalo pôvodné. Najvýznamnejšou zmenou je výmena dodávateľa mazív, takže logá Elf nahradili znaky Total. Vieme, že forumle nejazdia na krásu, ale musíme úprimne povedať, že R29ka patrí, zatiaľ, medzi tie najmenej pekné monoposty.

Pilotmi stajne zostávajú tie isté mená, teda Fernando Alonso a Nelsinho Piquet. Testovať ostáva Romain Grosjean. Prvé kilomtere odjazdil v R29ke Piquet a aj to za dažda. Uvidíme, ako si stajňa ING Renault počne v sezóne 2009. Pod galériou nájdete aj prvé video z testovacej jazdy v Portugalsku.

 

Technická špecifikácia monopostu ING Renault R29:

 

Karoséria, podvozok, kolesá:

 

>Karbónovo-hliníkový monokok uloženia pre motor RS27 V8
>Nezávislé zavesenie všetkých kolies, priečne trojuholníkové karbónové ramená, pruženie ovládané cez torzné žrde, kolesá z horčíkovej zliatiny
>MES-Microsoft Standard Electronic Control Unit riadiaca jednotka. Magnetti-Marelli KERS control unit riadiaca jednotka systému KERS.
>Sliky
>Disky vyrobené z horčíkovej zliatiny
>Brzdové kotúče a platničky z karbónu (Hitco); strmene a brzový valec AP Racing


 

Motor, Hnacie ústrojenstvo:

 

>Motor Typ Renault RS27 V8
>Počet valcov 8
>Počet ventilov 32
>Palivová nádrž vyrobená z kevlarovej spevnenej škrupiny potiahnutej gumou od ATL
>Mazivá Total
>Prevodovka 7 rýchlostí + spiatočka vyrobená z karbón-titánovej zliatiny, Quickshift
>Semi-automat

 

Rozmery monopostu R29:

 

Šírka stopy vpredu - 1450mm
Šírka stopy vzadu - 1400mm
Celková dĺžka, výška, šírka - 4800mm, 950mm, 1800mm
Celková hmotnosť s jazdcom a náplňami - 605 kg

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 7 obrázkov