A keby ste náhodou neverili tomu výkonu, pozrite si meranie na valcovej záťažovej brzde. Tých 572 k (pri 7545 o/min) a 615 Nm (pri 6060 o/min) je skutočných!
Rodinu Bérešovcov vám isto predstavovať netreba, sú to pojmy slovenskej motoršportovej scény a už dlhé roky prinášajú do rally či na kopce tú správnu dávku napätia ale aj šoférskeho umenia. Dnes si pozrieme jeden zaujímavý onboard záznam, ktorý spadá presne do tejto kategórie. Príjmite teda toto pozvanie a na palube monštruózneho Audi Sport Quattro S1 vás odvezie osobne Jozef Béreš mladší (mimochodom päť násobný majster Slovenska v rally). Toto video vzniklo na tohtoročných prekoch Oždianske Serpentíny počas druhého tréningu. Naozaj hlboký rešpekt pre umením Béreša juniora zo stajne L Racing Team, keďže krotiť takmer 600 koňovú "obludu" takýmto štýlom chce riadnu dávku kumštu. Mimochodom, Jozefa Béreša jr. môžete na tratiach aktuálne vidieť aj na autách Subaru Impreza alebo na otcových klasikách ako Opel Ascona či Lada VFTS.
A keby ste náhodou neverili tomu výkonu, pozrite si meranie na valcovej záťažovej brzde. Tých 572 k (pri 7545 o/min) a 615 Nm (pri 6060 o/min) je skutočných!
na plné bomby! :)
Jožka som už niekoľko krát videl v akcii. Naposledy na rally Tríbeč. S technikou, čo má trápil jazcov o triedu vyššie(WRC). Veľká škoda, že motoršport v Sk je tam, kde je. Máme veľké talenty, no bohužiaľ sú len "doma". Nikoho sa nechcem dotknúť, ale asi niekde hore je chyba. Čo už, keď takí, čo chceli niečo urobiť pre automobilový šport (Maťo B.) skončili zhorení v aute.
@AndrejMas pravdu, lebo tu pre niekoho existuje iba futbal alebo hokej. Pseudotalenty zarabaju desattisice eur, mesta platia kluby na dlh, ihrisko je v kazdej diere, narodne futbalove centrum postavi stat .... ale okruh v orechovej potoni sa musel postavt za sukromne peniaze. Toto sa asi nikdynezmeni :-(
@madyJazdil som pred rokmi ešťe v časoch 1981-1990 rallye.Už aj vtedy sa prejavovali vo veľkej miere známosti atď.Všetko sa to vystupňovalo až do mafiií,ktoré ovládajú dnes skoro všetko.Myslím si,že jediným riešením k dobru automobilového športu je,dostať za šéfa SAMŠ človeka,ktorý nezažil ako dospelý komunizmus,úplatky a známosti a ktorý ich nikdy nebude rešpektovať!!!!!!