V jednoduchosti je krása
Asi najväčší rozdiel oproti konkurenčnému WTCC, ktorého zánik je zrejme blízko, sú napínavé preteky koleso na koleso. Autá nie sú zamerané na aerodynamiku, takže jazda blízko za sebou nie je problém. Takisto atraktívny štartový rošt, na ktorom figuruje aj náš Matej Homola. TCR nie je viazané na jeden šampionát a existuje veľa pretekov, kam sa s autom homologovaným pre preteky TCR dostanete. Od lokálnych pretekov až po 24h na Nurburgringu! A nabitej kategórii nie je jednoduché víťaziť. Honde sa to darí. Spoločne s Volkswagenom a Seatom patria k najúspešnejším značkám v šampionáte.
Agresívne auto ešte agresívnejšie? Áno prosím!
Tak čo, páči sa vám?
Hondu Civic TCR pripravuje taliansky tím JAS a v aktuálnej sezóne spolupracuje s maďarským tímom M1RA. Na budúci rok prichystali talianski inžinieri novú generáciu modelu Civic Type R. Disponuje novým aero packetom, dvojlitrovým štvorvalcom s výkonom 330 koní, ktoré na prednú nápravu presúva 6-stupňová sekvenčná prevodovka. Váha je určená na 1250 kg. Samozrejme, úprav sa dočkali aj brzdy, podvozok a niekoľko bezpečnostných vylepšení. Prvé modely sa k tímom dostanú 15. decembra. Môžeme konštatovať, že ak budú jazdiť tak dobre ako vyzerajú, konkurencia má už teraz vážny problém.