Je to špeciál, so všetkým, čo k tomu patrí. Vychytaná aerodynamika, hi-tech materiály, no závratné čísla ohľadom výkonu akosi nečakajte. Pre pohon v Porsche zvolili novo vyvinutý štvorvalec do V s objemom 2,0 litrov. Jeho parametre sú tajomstvom, Porsche predsa nebude konkurencii prezrádzať dôverné informácie. No vieme, že benzínový motor s priamym vstrekovaním točí  9000 ot/min a výkon posiela na zadné kolesá. Predné poháňa elektromotor, čo z 919 Hybrid robí dočasnú štvorkolku. Podobne ako monoposty F1 má i 919-ka dva rekuperačné systémy, energiu získavajú z rotácie kolies pri brzdení a z tepla výfukových plynov. Počas jedného kola dokáže naakumulovať 8 megajoulov energie, čo je maximum podľa pravidiel LMP1. Do predpisov pasuje i rozmermi (ako ináč), takže rozmery auta sú 4650x1900 mm a vysoké je iba 1050 mm. Hmotnosť špeciálu má byť minimálne 870 kg. Dve posádky, ktoré by radi vyhrali Le Mans, pozostávajú z pilotov Timo Bernharda, Romaina Dumas, Neela Jani, Marca Lieba, Brendona Hartleyho a samozrejme nemôžeme zabudnúť na čerstvého expilota F1 Marka Webbera.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 24 obrázkov