Porsche 911 GT3 RSR
Viditeľné zmeny sú najmä v prednej časti auta. Modifikovaný predný spojler teraz produkuje ešte viac prítlaku než model ostatnej sezóny 2010. Predné kolesá sú širšie o jeden palec (na 12"), čo spolu s vyšším prítlakom dáva viac gripu a menej nedotáčavosti. Rovnako v zadnej časti vozu, obrovské prítlačné krídlo bolo kompletne prestavané a vďaka optimalizácii obtekania a tvaru krídla, je zadná náprava viac tlačená k vozovke. Spolubojovníkom na trati do očí udrú zadné svetlá, kompletne z LED diód, prevzaté z produkčných vozov ostatnej generácie 911-tok.
Porsche 911 GT3 RSR
Konštruktéri si zobrali do parády taktiež motor a priebeh jeho výkonu. Vodou chladený šesťvalcový boxer o objeme 3.996 cm3, dosahuje maximálnych otáčok až 9.400 za minútu. Maximálny výkon 455 koní (355 kW) ale prichádza v 7.800 ot/min a krútiaci moment je teraz 450 Nm. Oproti minulej sezóne má teda výkon vyšší o 5 koní i vďaka optimalizovanej riadiacej jednotke. Nezdá sa to možno veľa, ale s optimalizovaným saním vzduchu, novonavrhnutým výfukovým potrubím a hmotnosťou 1220 kg nebude naisto pomalší než jeho predchodca. O prenos tejto sily na vozovku sa stará šesť stupňová prevodovka, trojtanierová karbónová spojka a diferenciál s obmedzenou svornosťou. Brzdy sú vpredu šesť piestikové s kotúčmi o priemere 380 mm, vzadu sú piestiky štyri a priemer kotúča 355 mm. Špeciál jazdí na 18" kolesách BBS.
Porsche 911 GT3 RSR
Tímy si môžu súčasnú špičku ponuky Porsche zadovážiť za 410.000 Eur bez dane. Úpravy pre sezónu 2011 sa však dajú kúpiť i ako paket pre minuloročný model. Vianoce sa blížia...