Ako to pri značkových seriáloch býva dobrým zvykom, celé štartovné pole jazdi na rovnakej technike. V tomto prípade sa bude jednať o Seat Ibiza Cupra, ktorá prešla drobnými úpravami. O pohon tejto špeciálnej Ibizy sa stará 1.4 litrový dvakrát prepĺňaný štvorvalec, ktorý fabricky produkuje veľmi slušný výkon 180 koní, teda 134 kW. O prenos výkonu na kolesá sa stará, tak ako aj v sériovom aute, dvojspojková automatická prevodovka DSG. Jediné úpravy na motore sa odohrali v mieste olejovej vane ktorá bola modifikovaná tak, aby dokázala zabezpečiť dostatočné mazanie motora aj pri veľkých preťaženiach ku ktorým dochádza pri jazdení na okruhu.
Väčšie úpravy sa odohrali na samotnej karosérií Cupry. Samozrejmosťou je bezpečnostný rám, ktorý síce zvýši pohotovostnú hmotnosť (v tomto prípade na akceptovatelných 1063 kg) no zároveň ohromne zvýši tuhosť celej karosérie. Podstatné je, že svetlá výška bola znížená o 40 mm a rázvor dlhší o 13 mm. Zmena ktorú si však každý všimne hneď pri pohľade na ostrú Ibizu sa odohrala v prednej časti vozidla. Rozchod kolies vpredu zväčšili o mohutných 170 milimetrov! Seat informuje o tom, že v prípade tohto seriálu by sa malo jednať o akúsi juniorku či lacnejšiu alternatívu k existujúcemu už dospelému seriálu Leon SC.