Takto vidí Toyotu GT86 CS R3 inžinier v CAD softvéri
2,0 l boxer, 6-stupňová sekvenčná prevodovka, samosvorný diferenciál, zadný pohon, lepšie brzdy, klietka . Toto všetko pripravili konštruktéri pre rely špeciál Toyota GT86 CS R3.
Konštruktéri sa pozreli na 2,0 l boxer so sériovým výkonom 200 k a pripravujú diely na zvýšenie výkonu. Zatiaľ nezverejnili k akému číslu sa chcú dopracovať. Motor skombinujú so 6-stupňovou sekvenčnou prevodovkou, ktorou budú cez samosvorný diferenciál poháňať zadné kolesá. Pre rely špeciál chystajú aj vylepšenie bŕzd. V súlade s predpismi FIA navrhli bezpečnostný rám, ktorým navyše dokázali zoptimalizovať hmotnosť auta. Už si zaistili subdodávateľov na káblové zväzky, motoršportovú riadiacu jednotku motora a podvozok na asfalt a šotolinu.
Dielňa Toyota Motorsport GmbH
Prvú Toyotu GT 86 CS R3 postavia a otestujú ešte tento mesiac, aby ju v druhej polovici augusta mohli predstaviť verejnosti. TMG ponúkne GT86 CS R3 zákazníkom v prvom štvrťroku 2015 najprv ako kit, pričom zvažujú možnosti dodávania kompletných vozidiel. Cenu auta zatiaľ neprezradili, ale TMG predpokladá, že bude porovnateľná s ostatnými špeciálmi skupiny R3.
Špeciál Toyota GT86 CS R3 stavia TMG v Nemecku
Nico Ehlert, riaditeľ pre Engineer Customer Motorsport TMG, komentuje vývoj vozidla: „Veľmi nás teší, že GT86 CS-R3 už vstupuje do finálnej fázy, a hreje nás pomyslenie na to, že už v priebehu niekoľkých dní vyjde na skúšobnú dráhu. Tvrdo sme pracovali na tom, aby sme do tejto etapy dospeli. Veľa úsilia sme venovali prípravám a plánovaniu, aby sme zákazníkom dokázali už od počiatku ponúknuť spoľahlivé a zábavné vozidlo. Naši konštruktéri sa pri vývoji zamerali najmä na nízku hmotnosť, bezpečnosť, pohodlie a radosť za volantom. Doteraz všetko beží podľa plánu a plníme stanovené ciele. Tešíme sa, že budeme v podobnom tempe postupovať aj vo fáze testovania na dráhe.“
Zdroj: tlačová správa