Úspešný crossover Juke je už sám o sebe autom, ktoré svojím netradičným dizajnom vytŕča z davu. Nismo ho posúva o kúsok ďalej. Dostal aerodynamický paket, posilnený motor a pritvrdený podvozok. Nismo tvrdí, že úpravy aerodynamiky sú prísne účelové, nielen obyčajnou kozmetikou. Pre lepšie obtekanie vzduchu má Juke nižšie položené nárazníky a bočné prahy. Zmien sa dočkala i mriežka chladiča a spojler zadných dverí. Vďaka tomu má Juke nižší vztlak na prednej i zadnej náprave a teda logicky lepšie "sedí" na ceste. Priľnavosť zvýšili i širšie pneumatiky, ktoré obuli na 18-palcové disky z ľahkých zliatin. Pre fanúšikov je jasným odkazom, že sa jedná o Nismo, pásik okolo karosérie a červené spätné zrkadlá.
Ak je niekomu tých 200 koní málo, vo vývoji už je vrcholná verzia. O nej však Nismo zatiaľ mlčí. Zároveň ale vieme, že ďalšie auto v úprave Nismo bude 370Z. Tešíme sa.
Pod kapotou sa nachádza vyladená verzia 1,6-litrového preplňovaného zážihového motora Nissan s priamym vstrekovaním. Jeho výkon je zvýšený zo 140 kW (190 k) na 147 kW (200 k) a krútiaci moment narástol z 240 na 250 Nm. Nejde o žiaden ohromujúci nárast dosahovaný bez ohľadu na náklady alebo účinnosť, ale Nismo tak zákazníkom ponúka väčší výkon za rozumnú sumu a pri rovnakých emisiách. Okrem tuhšieho zavesenia a upraveného riadenia, ktoré poskytuje športovejšiu odozvu a lepšiu kontrolu trakcie, je nový model dostupný pri verzii 4WD aj s funkciou distribúcie krútiaceho momentu. Systém vyskúšaný už z Nissanu R35 GT-R zabezpečuje lepšiu priľnavosť a správanie v zákrutách. Zákazníci si môžu vybrať model 2WD so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, alebo model 4WD s prevodovkou s plynulo meniteľným prevodom (CVT), ktorá je vyladená špeciálne pre Nismo a ponúka 7-stupňový manuálny režim. V interiéri na vás dýchne Nismo plným dúškom tiež, vylepšené sú detaily na volante, pedáloch alebo čalúnení dverí. Športové sedadlá sú samozrejmosťou, semišové, s vylepšeným bočným vedením a s červeným prešívaním.