„Prečo čakať, keď môžete jazdiť elektrickým Leafom už dnes? A prečo platiť 1000 $ a čakať v rade, keď môžete dostať naspäť 4000 $ a najlepší dojazd v triede?“

Šialene dlhá dodacia doba Modelu 3

Tesla má už okolo 400 000 objednávok na nový elektromobil strednej triedy. Ten má spôsobiť revolúciu, ale jeho problémom je, že na trh príde najskôr koncom roka 2017. Zákazníci, ktorí si auto objednávajú teraz ho dostanú najskôr až v roku 2019, možno aj neskôr. Nissan preto na reklamu umiestnil vetu: „bez nutnosti rezervácie“. Chce tak prilákať zákazníkov od Tesly smerom k Leafu. Samozrejme v Nissane dostanete slabší dojazd 250 km a v podstate auto inej kategórie, no stále ide o elektromobil.

Nissan Leaf proti Tesle?

Porovnávacej reklamy sa Nissan nehanbí

Tlačená verzia reklamy pridáva aj vetu: „Prečo čakať, keď môžete jazdiť elektrickým Leafom už dnes? A prečo platiť 1000 $ a čakať v rade, keď môžete dostať naspäť 4000 $ a najlepší dojazd v triede?“ Nissan Leaf si uťahuje z Tesly, ktorá požaduje na Model 3 zálohu. Presvedčila by vás takáto porovnávacia reklama na kúpu Leafu namiesto Tesly? Mne sa odvaha marketingového oddelenia Nissanu páči, no problém je, že Leaf a Model 3 mieri už na prvý pohľad na úplne odlišné skupiny zákazníkov.


Zdroj: autoblog