Best Motoring sa teda rozlucil excelentne. Co ma zarazilo ze LFA malo totalne zly start, sice to neviem jak to v LFA funguje, ale 1500 otacok sa mi zda dost malo na start. GT-R ukazalo, ze je auto jak sa patri, perfektny start, najlepsie kolo, tam neni o com, ked sa navyse posrieme kto to soferoval, tak myslim, ze taky vysledok sa dal cakat. Prosche je Prosche na tolko misshiftov co tam bolo je druhe miesto super, nebyt toho zleho radenia asi by podla mna dychalo GT-Rku na chrbat. ZR1 typicka amerika, vie ist len rovno. F430 je o generaciu starsie auto. Keby Ferrari nebolo brzdene ZR1 tak by to vypadalo lepsie :D
@SoichiLFA malo naozaj zlý štart, ale keď pozrieš aj šprinty a Time-Attack, zistiíš že v priamke je naozaj nejaké pomalé. LFA malo o 7 km/h nižší topspeed na cieľovej rovinke oproti slabšiemu a ťažkému GT-R. Podľa mňa Lexus má trochu zbytočne dlhé prevody, ktoré ho brzdia. Jasné že Porsche pri bezchybnom radení by sa Nissanu udržalo aj ho predbehlo, viď Time Attack. Soichi ale nepodceňuj ani ZR1, malo lepší čas ako LFA aj F430. Asi hlavne vďaka výkonu, ale prekvapivo mala Corvette najvyššiu rýchlosť v tiahlej meranej zákrute počas Attacku.
@Lacospeed TSZR1 nepodcenujem, ale evidentne nestihalo v zakrutach a vynahradzalo to gigantickym vykonom na rovnejsich usekoch, preto ho vzdy F430 predbehlo v technickej casti okruhu. Jak prislo nieco rovnejsie tak sa ZR1 dotiahlo. Z mojho pohladu je to typicka amerika, co je uplne v poriadku, pretoze sa nepotrebuje opicit po niekom, ale ide si svojou cestou a tak to ma byt. Ale keby som si mal vybrat ZR1 alebo F430 tak idem do Ferrari :D
@MitoMito, krot svoje vyjadrenia, TS nema citatelov na akych si zvyknuty inde. Soichi ma Mazdu RX8. Peter TS ma 3 auta, napr Accord coupe a Toyotu MR2. Dufam, ze sa uz dobre cervenas...
@MitoMna nezaujima na com sa kto vozi. Aj keby sme sa tu vozili na Feliciach a Favoritoch, je mi to jedno. Ale ludia co sem chodia maju radi auta a to je podstatne. Preco by sa niekto, kto ma Feliciu a bavia ho auta nemohol zaujimat o supersporty? Co sa tyka LFA, ano ma super zvuk, ano vyzera dobre a spotreba? Tu pri tomto type auta neriesi nikto. Ze ho mat nikdy nebudem? Ano je to pravda, ale bude to tym, ze moje preferencie su trochu inde ako LFA. PS MaroS TS: Dakujem za reakciu ;-)
Mna testy nezaujimaju, ja chcem LFA uz len kvoli zvuku :) Skoda ze Best Motoring konci, ale ani sa nedivim, kazdy diel je automaticky hned nacierno uploadnuty na youtube. Ja len nechapem preco si aspon toto neosetruju. Ale udajne pripravuju nejaky cisto internetovy projekt, tak uvidime co to bude...
Takze taka malina pre Vas: http://www.youtube.com/watch?v=T1gP7axn1pM&feature=player_embedded
@JohnyGT-R má tej zbytočnej záťaže viac. Veď to má plnú výbavu, ťažké elektrické kožené kreslá, zadné sedadlé, Bose ozvučenie so subwooferom atd... Akurát ten pohon 4x4 by som nenazval zbytočným ani na suchej trati. Podľa mňa bez neho by GT-R nebolo také rýchle aj na suchu...
@Lacospeed TSšoferoval som GTRko ZV-BB a je pravda že to auto je na cestu do španielska a späť s tým že vystupite s pocitom ako z A6tky, je to taký malý velký zazrak to GTR, po dlhej dobe prelom. Už mať len tie tuke :-(
mna by len zaujimalo, preco to porse malo tolko tych missshiftov :D ze by v tej cene nevydalo na lepsiu a presnejsiu prevodovku? :D a ako hovori johny, dotunte GTR na cenu porse a zacne lietat na mesiac a spet ;) jazdil som par porse aj poslednu 2010 Turbo, ale nejak ma to nechytilo a postrada to rejsovy feelling, ten motor rapoce jak elektrocentrala a nejde z neho okrem zatahu nic take co by sa mi zapisalo do srdca..