Nismo pripravilo pre GT-R nový aero balík a vyladilo motor na 600 koní. GT-R v tejto konfigurácií zrýchli na 100 km/h za 2s!
Nissan GT-R Nismo na Nordschleife
Fotiek nie je veľa, napriek tomu ukazujú Nissan GT-R Nismo zo všetkých zaujímavých uhlov. Pri pohľade do kokpitu nám udrie do očí volant na pravej strane, čiže Nissan testuje japonskú verziu. Nismo má prepracovaný predný nárazník. Ten vychádza z verzie Track Edition, inžinieri mu však pridali žiabre pred prednými kolesami. Vylepšili tak chladenie a aerodynamiku v prednej časti auta. Pri pohľade z boku si môžeme všimnúť nové prahy, ktoré nie sú vďaka polepu celkom zreteľné.
Nový aero balík pre GT-R Nismo
Zmenou prešiel aj zadný nárazník. Tu chlapci z Nisma zmenili tvar odvetrávacích otvorov za zadnými kolesami. Navrhli ich vačšie a podľa tvaru predpokladám, že majú nižší odpor vzduchu. Ďalšie odvetrávacie otvori umiestnili po oboch stranách medzi svetlá a výfuk. Toto miesto má tú výhodu, že ešte nezachytáva výrenie za autom, ale vyťahuje cez otvory vzduch von.
Odvetrávanie pri kolesách je lepšie ako pri verzii Track Edition
Veľké krídlo zabezpečuje väčší prítlak v zákrutách a stabilitu pri vysokých rýchlostiach
Tretie brzdové svetlo inžinieri presunuli z krídla a hranu kufra. To preto, že GT-R Nismo má úplne nové krídlo a svetlo v ňom by znížilo jeho účinnosť. Ak sa pozrieme dolu, vidíme nový, prepustnejší výfuk. Nissan testoval GT-R Nismo na rovnakých diskoch ako má verzia Track Edition, teda na šesťlúčových kovaných diskoch Rays.
Prepracovaný zadný nárazník a veľké krídlo
Nissan nechal pod kapotou motor, ktorý už z GT-R poznáme, 3,8 litrový twin-turbo V6. Jeho výkon vo verzii Nismo sa má podľa posledných informácií pohybovať na hranici 600 koní. Nissan GT-R Nismo s ním má zrýchliť na stovku za rovné dve sekundy! Aká bude realita? To uvidíme až keď bude auto hotové.