Toto je presne prípad nepresnej štatistiky... :=)
Podľa mňa nie je možné rátať do jedného modelu 7-8 generácii, to je fakt hlúposť, lebo takmer každá má ine nápravy, rozvor, motory atď.
Ale, taky W Chrobák, ktorého bolo vyrobených vyše 21 mil kusov, Citroen Kačica, 8-9 mil, to už má inú výpovednú hodnotu.
A takto sa dá pokracovat ďalej.
Až sa nakoniec zisti, že nejaká Corolla, či Civic, Passat.. atď nikdy neboli najpredávanejšie auta.
@LomidrevoPodľa mňa, všetko.
Je rozdiel vyrobiť a predať napr P 206 v počte vyše 6 mil kusov, tej istej, pripadne 5 mil P 205, či 405,ktora sa DODNES vyrába na základoch z 1988...
Tieto reklamné ojebbavky ako je Toyota, či Passat najpredávanejšie, to je fakt smiešne, až trápne.
@ľubošVeď v poriadku, o tom potom.
Podľa mňa toto číslo má výpovednú hodnotu v tom,že zákazník dôveruje istému modelu s obchod.značkou povedzme s názvom napr.corolla.
Vnímam to asi tak,že starý otec si pred 40r.kúpil corollu,bol s ňou super spokojný,tak teraz si tú corollu kúpil aj vnuk resp.pravnuk.
Vnímam to teda ako marketingivý výtlak obchod.značky resp.modelu,ktorá sa vyrába napr.40r.
A podľa mňa v tom je aj idea tohto článku.
@ľubošsamozrejme, ze tazia z mena. preto sa aj mena aut recykluju. lenze ked sa robil chrobak v podstate identicky neviemkolko rokov, tak je to jeden model. golf 1 je iny ako golf 2. mozno trochu iny, mozno velmi iny. al je to iny.
keby ford premenoval focus na t, asi by tiez nikto netvrdil, ze to je to iste auto.